021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1799

اشتیل با ارائه ی لیفتراک های خود به بازار جهانی و ساخت آن ها با تخصصی ترین روش به محبوب ترین برندهای فعال در این حوزه تبدیل شده است. تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل باید زیر نظر یک تکنسین و در یک مرکز نمایندگی رسمی انجام پذیرد. لیفتراک های اشتیل امروزه در گونه های مختلفی چون لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز برای شما در دسترس قرار دارند. اوج کار اشتیل به طراحی لیفتراک های هیبریدی بر می گردد که با تکنولوژی خاصی تهیه و ارائه می شوند. آلفا ماشین انواع خدمات این لیفتراک اعم از تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل را به بهترین نحو به شما ارائه می دهد.

لیفتراک های اشتیل

لیفتراک های اشتیل در انواع مختلف با کیفیت بالا طراحی و عرضه می شوند. لیفتراک های برقی اشتیل بدون ایجاد صدا، قابلیت حمل بار تا 8 تن، بدون ایجاد آلایندگی، قابلیت بازدهی تا 8 ساعت پس از یک بار شار و همچنین بهره وری از قابلیت BLUE-Q را دارا هستند.

لیفتراک های دیزلی اشتیل نیز با قدرت بالا و با قابلیت کار در اسکله ها و حمل بارهای سنگین در ساخت و ساز بهترین گزینه جهت انجام کارهای سنگین است.

لیفتراک دوگانه سوز اشتیل نیز با سرعت بالا و 20 کیلومتری در ساعت، فرمان هیدرولیک، موتور بسیار پیشرفته و قدرتمند IC، صندلی بسیار راحت و میدان دید بالا برای کارهای نیمه سنگین یک گزینه ی بسیار عالی می تواند باشد.

این لیفتراک ها قطعا نیاز به نگهداری و تعمیر در یک مرکز تخصصی خواهند داشت. آلفا ماشین، مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل به شما تمام خدمات مورد نیاز را ارائه خواهد داد.

خدمات مرکز تخصصی تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل

ما در این مرکز انواع خدمات تخصصی و جانبی را به شما ارائه خواهیم داد. خدماتی که ما در این مرکز ارائه خواهیم داد به گونه ای است که تمام نیازهای شما را به بهترین نحو پاسخگو خواهد بود.

مرکز خدمات لیفتراک اشتیل

برخی از خدمات ما عبارتند از:

تعمیر و نگهداری لیفتراک های اشتیل: ما در این بخش با ارائه ی خدمات تخصصی تعمیرات به شما در حفظ و نگهداری لیفتراک نیز کمک خواهیم کرد.

تعمیر تخصصی لیفتراک برقی و هیبریدی اشتیل: لیفتراک های هیبریدی اشتیل با فناوری بسیار ویژه طراحی می شوند. از این رو تعمیرات آن ها نیاز به بررسی توسط یک تکنسین و فرد متخصص خواهند داشت. ما در این بخش به صورت کاملا ویژه به رفع مشکلات این دسته از لیفتراک ها خواهیم پرداخت.

سرویس انواع لیفتراک: لیفتراک نیز به مانند سایر ماشین آلات پس از مدتی نیاز به سرویس خواهند داشت. از این رو ما در این مرکز بخشی را جهت سرویس انواع لیفتراک های اشتیل تاسیس کرده ایم.

تعویض قطعات به صورت اورجینال: وجود قطعات با کیفیت پایین در بازار موجب شده که بسیاری از کاربران برای تعویض قطعات لیفتراک خود به دنبال یک مرکز نمایندگی برای خرید قطعه ی اورجینال بروند. ما در این مرکز چنانچه تشخیص دهیم قطعه ی مورد نظر نیاز به تعویض داشته باشد با جایگزینی یک قطعه ی اورجینال به جای آن مشکل شما را به بهترین نحو برطرف خواهیم کرد.

با مراجعه به مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک اشتیل از خدماتی که به شما ارائه می شود اطمینان حاصل می کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا