021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین روش ها برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

بهترین روش ها برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1137

حمل و نقلی آسان با کمک لیفتراک

همه ما در قوانین فیزیک خوانده ایم که با کمک نیرو، حمل بار آسان تر می شود. لیفتراک محصولی است که می تواند حمل بار را سهولت بخشد. تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی، از جنبه های مختلفی مملوء از فایده است. به عنوان مثال، با تعمیرات این دستگاه از بلند کردن و جابجایی اجسام به واسطه نیروی انسانی خودداری می کنید.

تاکنون چقدر برای شما اتفاق افتاده است که با حمل بارهای اضافی، دچار دردهای مزمن کمر و گردن شوید؟ آیا پس از مدتی احساس خستگی در بدن شما غالب نشده است؟ اختراع لیفتراک نیز در جهت سهولت افراد برای جابجایی بار بود. حال در دوره ای زندگی می کنیم که کمتر کسی بدون استفاده از لیفتراک به حمل بار می پردازد. استفاده از لیفتراک نه تنها در مراکز بزرگ و کارخانه های حرفه ای مشاهده می شود، بلکه امروزه بسیاری از مجموعه های کوچک نیز برای حمل بار به این دستگاه متوسل می شوند.

حال ممکن است طی استفاده مداوم، دستگاه علائمی از خرابی را بروز دهد. در این زمان چاره کار چیست؟ تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی راه حلی است که به شما کمک می کند تا دستگاه مانند روز اول خود به فعالیت بپردازد. با تعمیرات دستگاه شما قادر هستید هرگونه آسیب را برطرف کرده و مجددا آن را مورد استفاده قرار دهید. توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه خرابی، سریعا به نمایندگی ها یا مراکز تعمیر اطلاع دهید.

بهترین روش ها برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

یک مرکز تعمیرات، از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

از آن جایی که لیفتراک یک دستگاه بسیار مهم و ضروری در هر کارخانه ای محسوب می شود، تعمیرات آن اهمیت زیادی دارد. برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی، باید به دنبال مراکزی مطمئن، پیشرو و تخصصی در این زمینه باشید. اصولا مراکز مختلف از بخش ها و واحدهای متفاوتی تشکیل شده اند. در هر یک از این بخش ها، خدمات مختلفی به مشتریان عرضه می شود.

در ادامه با یکدیگر واحدهای یک مرکز تعمیرات را بررسی می کنیم:

واحد تعمیرات قطعات: در این واحد، قطعات آسیب دیده دستگاه بررسی و سپس تعمیر می شوند. تکنسین ها در این بخش به خوبی با وظیفه هر قطعه آشنا هستند و تعمیرات آن را با دقت بالایی انجام می دهند.

واحد تعمیرات موتور: مهم ترین بخش در هر مرکز تعمیرات، بخش تعمیر موتور است. کسانی که در این واحد مشغول به فعالیت هستند، همگی تخصص حرفه ای دارند و از دانش کافی بهره مند هستند.

واحد ترمیم آسیب های بدنه: اگر لیفتراک شما دچار تصادفات گسترده شده باشد، به این واحد منتقل می گردد. در این بخش، تمامی امکانات و ابزارآلات به کار گرفته می شوند تا هر مشکلی از سطح بدنه دستگاه برطرف شود.

واحد الکترونیک: زمانی که تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی نیاز به تخصص بیش تری داشت، از واحد الکترونیک کمک می گیرند. سیم کشی های مربوط به دستگاه در این بخش بررسی و در صورت اشکال، برطرف می شود. اگر لیفتراک شما لیفتراک برقی باشد، باید حتما آن را به واحد الکترونیک ارجاع دهید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا