021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آسان ترین راه برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

آسان ترین راه برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 866

ناگفته هایی در مورد تعمیرات لیفتراک هایستر

شاید شما نیز در مجموعه و شرکت خود، از لیفتراک هایستر استفاده کنید اما مطمئنا، تمامی نکات را در خصوص آن نمی دانید. برای مثال دانستن اطلاعات مهم در رابطه با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر باعث می شود تا از خراب شدن زود هنگام دستگاه جلوگیری کنید. بنابراین بهتر است ناگفته هایی که ما امروز قصد داریم در این مقاله بررسی کنیم را مورد توجه قرار دهید.

1- اولین کاری که برای تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر انجام می دهید، این است که تعمیرات را به افراد متخصص بسپارید. آن ها تلاش می کنند که مناسب ترین روش ها را در تعمیرات لیفتراک به کار ببرند و از خراب شدن آن جلوگیری کنند.

2- یکی از جدی ترین و متداول ترین حوادثی که معمولاً هنگام کار با لیفتراک رخ می دهد، واژگونی آن است. برای همین لازم است به مواردی مانند قرار دادن بار به صورت پایدار، عدم بلند کردن یا جابجایی بارهای بیشتر از حد مجاز و .... نیز توجه کافی داشته باشید.

3- همیشه لازم است پیش از تعمیر کردن لیفتراک، از تکنسین بخواهید که میزان خرابی و مشکل را اعلام کند. ممکن است یک قطعه کوچک از دستگاه دچار مشکل شده باشد و یا قسمت وسیعی از دستگاه با مشکل روبرو شود. بنابراین در این مواقع تصمیم گیری درباره خرید مجدد لیفتراک یا تعمیرات آن با خودتان خواهد بود.

تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

چه عناصری هنگام بررسی و تعمیرات تخصصی لیفتراک ضروری است؟

برای اطمینان از عملکرد صحیح لیفتراک هایستر، لازم است یک کنترل معمولی انجام دهیم تا از درست کارکردن همه عناصر آگاه باشیم. توصیه می شود این بررسی زمانی که عیب یا مشکلی در حین رانندگی با دستگاه تشخیص داده شد انجام شود. به این ترتیب، ما توانسته ایم تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر را به خوبی انجام دهیم و آنها را ایمن تر و بادوام تر کنیم.

عناصر مهم تعمیرات تخصصی لیفتراک

برای انجام بررسی های معمول برای تعمیرات تخصصی لیفتراک، باید بدانیم کدام عناصر اصلی و مهم هستند:

- ابتدا باید سطح بار لیفتراک خود و همچنین میزان سوخت آن را بررسی کنیم (در مورد لیفتراک حرارتی سطح آب خنک کننده را نیز بررسی می کنیم ). به این ترتیب قادر خواهیم بود بدانیم که آیا برای استفاده آماده است یا خیر.

- علاوه بر این، بررسی وضعیت ترمزها و چرخ‌ها بسیار مهم است، زیرا اگر در شرایط مطلوب نباشند، می‌توانند ما را دچار مشکل کنند. در این مرحله، زمان خوبی برای بررسی این است که آیا فرمان و همچنین پدال گاز آزادانه کار می کنند یا خیر.

- یکی دیگر از عناصری که باید به آن توجه کرد، نشانگرها، چراغ‌ها، بوق و دنده عقب هستند، زیرا گاهی اوقات فراموش می‌شوند که مورد بررسی قرار بگیرند.

- چنگال ها اجزای دیگری هستند که باید به آنها توجه کنیم زیرا نقش مهمی در کار و فعالیت ما دارند. گرفتن ضعیف یا عدم تقارن نسبت به محور می تواند باعث آسیب به لیفتراک یا باری شود که می خواهیم حمل کنیم.

طولانی شدن عمر لیفتراک

مراقبت و تعمیرات تخصصی لیفتراک، تضمین کننده طولانی شدن عمر مفید آنها و صرفه جویی در مشکلات بعدی است. بنابراین، از انجام کنترل روزانه عناصر اصلی لیفتراک ها و پیاده سازی روش جدیدی که بسیار ایمن تر و کارآمدتر است، تردید نکنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا