021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بهترین نمایندگی لیفتراک برند کوماتسو را بشناسید

بهترین نمایندگی لیفتراک برند کوماتسو را بشناسید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1385

نمایندگی لیفتراک کوماتسو در ایران چه خدماتی انجام می دهد؟ شرکت کوماتسو دومین تولید کننده ماشین آلات صنعتی در دنیا است. یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت ژاپنی لیفتراک است. شرکت کوماتسو در همه کشور ها از جمله ایران نمایندگی دارد.

نمایندگی لیفتراک کوماتسو با جلب اعتماد مشتری و همچنین سیاست های مشتری مداری متعهد به ارائه محصولات لیفتراک شرکت کوماتسو است. در این مقاله می خواهیم ویژگی لیفتراک و نحوه خدمات رسانی نمایندگی لیفتراک کوماتسو را شرح دهیم.

لیفتراک کوماتسو و مشخصات آن

شرکت کوماتسو یکی از بزرگترین تولید کنند گان ماشین صنعتی در دنیا است. انواع ماشین آلات لیفتراک با جدیدترین و مدرن ترین فناوری ها در این شرکت به تولید می رسند. این شرکت خدمات پس از فروش وسیعی توسط نمایندگی لیفتراک کوماتسو به مشتری های خود ارائه می دهد.

لیفتراک کوماتسو به دلیل دارا بودن کیفیت و بازدهی بسیار بالایی که دارد در همه کشورهای جهان بسیار پرطرفدار است. لیفتراک کوماتسو به دلیل دارا بودن استاندارد های جهانی کلیه تاییدیه های بین المللی را دارد. همچنین این شرکت موفق به دریافت جایزه دمینگ و جایزه کنترل کیفیت ژاپن شده است.

بهترین نمایندگی لیفتراک برند کوماتسو را بشناسید

ویژگی های لیفتراک های کوماتسو عبارتند از:

1- دارای تعادل بسیار بالایی هستند که هر وزنی را به راحتی می توانند بلند کنند.

2- این ماشین ها مجهز به اهرم های قویی و فرمان هیدرولیکی است.

3- اتاقک دستگاه به گونه ایی طراحی شده که مسئول و یا راننده دستگاه به راحتی بتواند آن را کنترل کند.

4- بازدهی بسیار بالای لیفتراک ها برای شرکت ها و کارخانه ها صرفه اقتصادی دارد.

5- به دلیل کیفیت ساخت بالای لیفتراک های کوماتسو نیاز به تعمیرات آن ها بسیار کمتر از مابقی لیفتراک ها است.

شرکت کوماتسو لیفتراک های خود را در چهار نوع لیفتراک گازی، لیفتراک دیزلی، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی تولید می کند که بر همین اساس قیمت های متفاوتی دارند. در واقع قابلیت هایی مانند نوع سوخت، سرعت حرکت، توان موتور و... قیمت نهایی لیفتراک کوماتسو را تعیین می کنند.

خدمات نمایندگی لیفتراک کوماتسو

در صورتی که شما لیفتراک مورد نظر خود را از نمایندگی لیفتراک کوماتسو خریداری کنید محصول شما شامل گارانتی می شود. در واقع همه خدمات و تعمیراتی که روی لیفتراک انجام می پذیرد طبق شرایط خاصی شامل گارانتی محصول می شود. در صورت بروز هرگونه مشکلی برای محصول خریداری شده در نمایندگی می توانید به نمایندگی لیفتراک های کوماتسو مراجعه کرده تا مشکل لیفتراک شما را حل کنند.

شما با مراجعه به مجموعه آلفا ماشین به عنوان بهترین نمایندگی لیفتراک کوماتسو می توانید برای تهیه قطعات یدکی آن ها اقدام کنید. نمایندگی لیفتراک کوماتسو قطعات خود را با ضمانت کیفیت قطعه لیفتراک و مطابق با نیاز مشتری ها تهیه می کند. نمایندگی لیفتراک کوماتسو به مشتریان خود در مدت زمان قید شده گارانتی سرویس دوره رایگان ارائه می دهد و در صورت وجود مشکل نسبت به تعمیر لیفتراک اقدام می کنند.

سخن آخر

جدیدترین و مدرن ترین مدل های لیفتراک در مجموعه معتبر آلفا ماشین به عنوان نمایندگی لیفتراک کوماتسو برای خریداران وجود دارد. شما با خرید از نمایندگی لیفتراک علاوه بر برخورداری از خدمات پس از فروش آن ها از اصالت و کیفیت محصول نیز اطمینان خاطر دارید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا