021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین

خرید لیفتراک برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4691

یکی از موارد خرید لیفتراک، تهیه دستگاه های بسیار ویژه و خاص است که برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین طراحی شده اند؛ هنگامی که صحبت از کاربردهای سنگین و فوق سنگین به میان می آید، در حقیقت، منظور این است که قرار است با انواع لیفتراک های کارآمد، بیش از 46 تن بار، جابه جا شود! حتی تصور اینکه یک لیفتراک بتواند تا حدود 100 بار را از زمین بلند کرده و آن را به مکانی دیگر منتقل کند، تقریباً یک خیال به نظر می آید.

خرید لیفتراک برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین برای موارد بسیار خاص و ویژه برای صنایع معروف جهان، قابل اجرا است. هر برند سازنده لیفتراک که بتواند دستگاه هایی تولید کند که ظرفیت بارگیری بیش از 48 تن را داشته باشند جزو پیشنهادهای خرید لیفتراک در حوزه صنایع فوق سنگین طبقه بندی می شوند.

خرید لفتراک با کاربرد سنگین

نکته مهم در مورد خرید لیفتراک های بسیار ویژه و فوق سنگین این است که تقریباً تمام این لیفتراک ها به الحاقیه ها نیز نیاز دارند؛ به این معنا که با توجه به اینکه چه کالاهایی با چه نوع بسته بندی توسط لیفتراک حمل می شوند، هنگام خرید لیفتراک باید الحاقیه ها و لوازم مورد نیاز هم تهیه شوند. در ادامه این مطلب به کاربردهای خرید لیفتراک برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین آشنا می شوید.

خرید لیفتراک برای تناژهای سنگین و فوق سنگین؛ موارد کاربردی و نکات مهم

خرید لیفتراک هایی که قرار است از 48 تا 100 تن بار را جابه جا کنند، به هیچ وجه به خرید یک لیفتراک برقی یا دیزلی با ظرفیت بارگیری حدود 5 تن شباهت ندارد! خرید لیفتراک هایی که برای کاربردهای فوق سنگین طراحی شده اند بسیار ویژه بوده و به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد. این لیفتراک ها جزو دستگاههای سنگین وزن محسوب می شوند، بنابراین باید در مرتبه اول به مکانی که قرار است با آن بارگیری انجام شود دقت داشت.

خرید لیفتراک با کاربرد فوق سنگین

یکی از مهم ترین موارد کاربردی انواع لیفتراک های سنگین و فوق سنگین، خرید لیفتراک برای حمل بار در اسکله ها و بنادر است. در این حالت از لیفتراک هایی استفاده می شود که می توانند کانتینرها را با کالاهای موجود در آن جابه جا کنند. این لیفتراک ها از قوی ترین مدل های موجود در بازار هستند.
کاربردهای دیگری که خرید لیفتراک های سنگین برای مشتریان و صنایع فرآهم می سازد، استفاده از آن ها در معادن می باشد. برخی از این لیفتراک ها باید بارهایی با وزن حدود 72 تن را در یک معدن حمل کنند.

خرید لیفتراک با کاربرد های سنگین و فوق سنگین

برخی دیگر از مدل های لیفتراک مانند لیفتراک Hyster، به طور منحصر به فرد برای حمل کالا تا 100 تن و ارتفاع بالابری فوق العاده طراحی شده است. این نوع لیفتراک یکی از بهترین گزینه های خرید لیفتراک برای کاربردهای سنگین و فوق سنگین به ویژه برای کمرگ و لجستیک در صنعت کشتیرانی به شمار می رود.
در تصاویر زیر می توانید رتبه بندی برخی از گزینه های خرید لیفتراک را مشاهده کنید. در هر برند، مدل لیفتراک به همراه ظرفیت بارگیری آن درج شده است. با استفاده از این جدول ها می توانید در مورد خرید لیفتراک، بهتر تصمیم گیری نمایید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا