021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2010

تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

در خصوص بحث تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر باید اذعان کنیم که در واقع این لیفتراک ها به ندرت دچار خرابی می شوند اما عموم خرابی ها و مشکلاتی که برای لیفتراک هایستر اتفاق می افتد ناشی از بی دقتی اپراتور می باشد. در نظر داشته باشید که عموما لیفتراک ها دستگاه های بسیار حساس و پیچیده ای می باشند بنابراین حتماً باید یک برنامه منظم برای نگهداری و سرویس آنها در نظر گرفت. مثلاً می توان بررسی و سرویس آنها را در یک برنامه روزانه، هفتگی و ماهانه انجام داد. مطمئناً تعلیم اپراتور در این خصوص به نفع مراکز صنعتی می باشد زیرا خرابی در لیفتراک ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

مهمترین علت های مشکلات در لیفتراک هایستر

یکی از مهمترین دلایل تعمیرات لیفتراک ها استفاده از ظرفیت بیش از حد توان لیفتراک می باشد. این امر تنها به موتور دستگاه فشار می آورد بلکه تمامی تجهیزات دستگاه را نیز تحت فشار سنگین و مهلکی قرار می دهد و اگر این روند تکرار شود مطمئناً منجر به مستهلک شدن لیفتراک خواهد شد. از دیگر عواملی که باعث خرابی در لیفتراک هایستر می شوند می توان موارد زیر را عنوان کرد:

- هوشیار نبودن اپراتور لیفتراک( مانند: حواس پرتی به دلیل صدا های بلندی مثل صدای بلند بوق و یا بوی بد)

- عبور کردن از رمپ های متعدد به وسیله اپراتور لیفتراک برای زودتر رسیدن به مقصد

- همزمان انجام دادن برخی از کار ها و شلوغ بودن محیطی که لیفتراک مشغول کار در آنجا می باشد

- تاریک بودن محیط کار لیفتراک و یا دارا بودن روشنایی ضعیف در آن محیط

- به هم ریخته بودن فضای کاری لیفتراک و یا قرار داشتن موانع متعدد بر سر راه آن

- عبور لیفتراک از راهرو های باریک و تنگ

- داشتن گرد و غبار بیش از اندازه در محیط کار لیفتراک

- مشکلات فراوان در سطوحی که لیفتراک در آن فعالیت می کند.

هر یک از این مواردی که عنوان شد به راحتی می توانند طول عمر لیفتراک را تحت شعاع قرار دهند و منجر به خرابی و خسارات جبران ناپذیر در آنها شوند، بنابراین یک ناظر دائمی باید درخصوص نظارت بر محیط و اپراتور لیفتراک وجود داشته باشد تا همواره این موارد را بررسی و نظارت کند.

لیفتراک هایستر

ویژگی های نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر

در نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک های هایستر یک تیم بسیار حرفه ای و آزموده به صورت دائم در خصوص فناوری ها و تجهیزات بروز تعمیرات لیفتراک های هایستر تحقیق و بررسی انجام می دهند و با به روزترین اطلاعات در جهت تعمیر لیفتراک های هایستر اقدام مقتضی را اعمال می نمایند. واحد عیب‌ یابی نمایندگی هایستر با استفاده از نرم افزار های مدرن کمپانی هایستر در خصوص عیب یابی این دستگاه ها در کمترین زمان موفق به انجام این کار می شوند و سپس مشکلات لیفتراک را به واحد سرویس و تعمیرات ارجاع می دهند.

در واحد سرویس نمایندگی هایستر خدمات دوره ای، نگهداری، سرویس و اعمالی این چنینی به وسیله تکنسین های مجرب این مرکز انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که این نمایندگی ها دارای سایت نیز می باشند و به صورت غیر حضوری می توانند تمامی مشکلات شما را بررسی و آنالیز کنند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا