021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تویوتا - قسمت سوم

نمایندگی لیفتراک تویوتا - قسمت سوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4027

شرکت لیفتراک سازی تویوتا در حدود 50 سال پیش به عرصه طراحی و تولید ماشین آلات راهسازی وارد شد و لودرها را به عنوان اولین محصولات خود وارد بازار کرد. پس از آن و با استفاده از نیروهای متخصص توانست لیفتراک های مدرن و باکیفتی را طراحی و تولید کند. تقریباً از سال 2002، شرکت تویوتا به واسطه فروش لیفتراک های تولیدی خود (لیفتراک برقی، دیزلی، دوگانه سوز) به محبوبیت جهانی رسید و سایر محصولات این شرکت نیز مانند بالابرها، جک پالت ها و یدک کش ها نیز به تدریج به بازار معرفی شدند. 
کیفیت، دوام و ایمنی بالای محصولات شرکت تویوتا، به ویژه انواع لیفتراک تویوتا، شعار اصلی این شرکت است؛ در راستای رسیدن به این اهداف، نمایندگی لیفتراک تویوتا در کشورهای مختلف جهان و به منظور ارائه خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان تأسیس شده است.
مسئولیت های اجرایی نمایندگی لیفتراک تویوتا و شرکت تولید کننده لیفتراک تویوتا، ارائه محصولاتی است که در راستای استانداردهای صنعتی و زیست محیطی تولید شده اند. اجرای سیستم های مدیریتی محصولات و مشتری مداری، عامل اصلی موفقیت محصولات لیفتراک تویوتا در جهان می باشد. شرکت تویوتا افتخار دارد با تلاش مستمر خود از سال 1999 موفق به تولید لیفتراک های باکیفیت شده و توانسته است تعداد مراکز نمایندگی لیفتراک تویوتا در سراسر جهان را گسترش دهد.

خدمات فروش و پس از فروش در نمایندگی لیفتراک تویوتا

شبکه منسجمی از فروشندگان و متخصصان لیفتراک در تمام مراکز نمایندگی لیفتراک تویوتا، آماده ارائه انواع خدمات فروش و پشتیبانی این ماشین ها هستند. نمایندگی لیفتراک تویوتا، یک مرکز معتبر و مجاز برای خرید انواع لیفتراک تویوتا، مشاوره خرید، تأمین قطعات اصلی و یدکی لیفتراک، اجرای برنامه های آموزشی ویژه خریداران و صنایع، ارائه خدمات تعمیرات در محل، ارائه بازرسی  های فنی لیفتراک تویوتا و مدیریت هزینه های خرید و فروش لیفتراک می باشد.
شرکت های بی شماری در کشورهای مختلف جهان هم اکنون پذیرای نمایندگی لیفتراک تویوتا هستند که خدمات فوق را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به متقاضیان خرید لیفتراک تویوتا ارائه می کنند. همچنین این مراکز به صورت همکاری در فروش لیفتراک ها و سایر محصولات انبارداری و حمل و نقل کالا، در حال فعالیت هستند.

تعهدهای کاری ارائه شده برای خرید انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراک تویوتا

نمایندگی لیفتراک تویوتا نسبت به ارائه خدمات فروش و پس از فروش انواع لیفتراک به مشتریان خود، بسیار متعهد است. تأمین لیفتراک با قیمت مناسب، مشاوره برای خرید دستگاه مطابق با نیاز مشتری، ارائه راه حل هایی برای کارکردن بهتر با لیفتراک ها، ارائه روش های مدیریتی فرآیند حمل و نقل و بارگیری ایمن توسط انواع لیفتراک تویوتا و معرفی روش های صحیح انبارداری، مهم ترین برنامه های اجرایی ارائه شده در مراکز معتبر نمایندگی لیفتراک تویوتا می باشند.
خدمات نمایندگی لیفتراک تویوتا، صرفاً مختص فروش لیفتراک نیست؛ شما بر حسب نیاز خود می توانید به این مراکز مراجعه کنید و یکی از انواع ماشین های انبارداری تولیدی توسط شرکت تویوتا را خریداری نمایید. ارائه خدمات برای سایر محصولات تویوتا نظیر کامیون، جک پالت، استاکر، ریچتراک، لودر یا بالابرها نیز در نمایندگی لیفتراک تویوتا انجام می گیرند.

منبع:

https://www.toyotaforklift.com/about-us

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا