021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - شایع ترین علت تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر ؟

شایع ترین علت تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر ؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2340

علت تعمیرات لیفتراک چیست؟

یکی از دلایل عمده تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر، تلاش برای حمل بارهای بیش از حد سنگین است. در صورت ناپایداری بار یا شکسته شدن پالت های نگهدارنده بار، ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد شود. اگر بار به گونه ای روی هم چیده شود که اپراتورهای لیفتراک قادر به دیدن محل رفتن نیستند، این امر همچنین می تواند خطری را به همراه داشته باشد. بار اضافه بر ظرفیت لیفتراک ممکن است به سیستم بالابر لیفتراک آسیب جدی وارد کند، بنابراین بهتر است به این موضوع دقت زیادی کنید.

علاوه بر بار بیش از ظرفیت که ممکن است لیفتراک را دچار خرابی کند، عوامل دیگری نیز در خرابی لیفتراک ها دخیل هستند و ممکن است با بروز هر کدام از این عوامل نیاز به تعمیرات لیفتراک هایستر و قطعات آن باشید.

عوامل محیطی که می توانند منجر به خرابی و ایجاد حوادث در  لیفتراک ها شوند عبارتند از:

  • منطقه ای که لیفتراک در آن کار می کند بیش از حد شلوغ بوده  بسیاری از کارهای همزمان در حال انجام است.
  • محل کار لیفتراک با موانع بهم ریخته است
  • اپراتور لیفتراک برای رسیدن به مقصد باید از تعدادی رمپ عبور کند
  • در منطقه کار روشنایی ضعیفی وجود دارد
  • اپراتور لیفتراک نیاز به مقابله با حواس پرتی مانند صدای بلند یا بوی بد دارد
  • گرد و غبار زیادی در محیط وجود دارد
  • لیفتراک باید از راهروهای باریک عبور کند
  • لیفتراک نیاز به مقابله با شرایط مختلف سطح دارد

هر کدام از این عوامل ممکن است باعث ایجاد حوادث جبران ناپذیر و نیز خرابی زیاد در لیفتراک ها شوند. گاهی پیش می آید که خرابی به حدی بیشتر است که با تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر مسئله حل نمی شود. پس بهتر است همواره ایمنی و مهمتر از همه سرویس به موقع لیفتراک ها را در طول سال فراموش نکنید.

خرابی لیفتراک هایستر

نکته کلیدی در جلوگیری از خرابی لیفتراک، سرویس و رسیدگی به موقع از لیفتراک است. با این کار شما از خرابی های احتمالی پیشگیری می کنید و می توانید با خیال آسوده در هر لحظه و هر مکانی از لیفتراک خود استفاده کنید.

 

مهمترین دلایل تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر ؟

هنگام کار با تجهیزات تخصصی مانند لیفتراک ها در محل کار، بهتر است کارفرمایان با کارکنان خود کار کنند تا به آنها در تأمین مجوزها، گواهینامه ها و آموزش صحیح کمک کنند. با این حال، جلوگیری از حوادث و خرابی لیفتراک ها در محل کار امری نشدنی است،  اما می توان با روش های پیشگیرانه ای از به وجود آمدن حوادث و نیز تعمیرات و قطعات لیفتراک هایستر تا حدودی جلوگیری کرد.

از مهمترین دلایل خرابی و مشکلات به وجود آمده در لیفتراک های هایستر می توان به مواردی همچون، واژگونی، برخورد، برخورد یا خرد شدن کارگران و سقوط رانندگان از لیفتراک، عدم کار کردن بالابر لیفتراک بر اثر برداشتن بار بیش از ظرفیت، عدم روشن شدن لیفتراک، از کار افتادن سیستم روشنایی، کار نکردن دینام و ... است. بسیاری از این شرایط، اگر نگوییم هم ، به دلیل خطاهای انسانی، فرهنگ ایمنی ناقص، آموزش ایمنی ناکافی، تجهیزات معیوب ایجاد می شود.

لیفتراک هایستر

 

https://www.mhequipment.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا