021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

جک پالت - مروری بر بهترین مدل های جک پالت در سال های اخیر

مروری بر بهترین مدل های جک پالت در سال های اخیر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5994

جک پالت ها دستگاه هایی هستند که برای بلند کردن بسته بندی ها و کالاهای مختلف از آنها استفاده می شود؛ به طور کلی این دستگاه ها بر اساس مکانیسم هیدرولیک از طریق اهرم ها برای بلند کردن پالت های چوبی یا برخی از تجهیزات بسته بندی از کف زمین استفاده می شوند. انواع جک پالت، مجهز به چرخ های پر قدرت بوده که می‌توانند تعادل دستگاه را برقرار ساخته و به حمل کالا کمک کنند.

زمانی که افراد از یکی از مدل های جک پالت برای حمل و نقل کالا استفاده می‌کنند می‌توانند بارها را در تناژ مختلف از حدود یک تا 2 تن جابه جا کنند. در برخی از منابع گزارش شده است که میزان حمل بار توسط مدل های مختلف جک پالت، چیزی حدود ۴ هزار تا ۵ هزار پوند می باشد. خرید هر یک از مدل های دستگاه های جک پالت بر اساس بودجه و نیازهای شرکت ها انجام می گیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید یکی از این تجهیزات مناسب هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این قسمت سعی کرده ایم برترین مدل های جک پالت که در سال‌های گذشته از استقبال خوبی توسط مشتریان برخوردار بوده را معرفی کنیم تا متقاضیان بتوانند بهتر در مورد خرید این تجهیزات برای کسب و کار خود تصمیم گیری کنند.

نیازهای واقعی یک شرکت یا مشتری که برای خرید جک پالت مورد توجه هستند شامل مدت زمان استفاده از جک پالت، نحوه کار با دستگاه و همچنین زمان کارکرد دستگاه در طول یک روز است. برخی از این دستگاه ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که می توانند مدت زمان طولانی در طول یک روز کار کنند و همچنین بارها را در فواصل طولانی تری منتقل نمایند؛ اما برخی دیگر از مدل ها برای استفاده در راهروهای باریک و فواصل کوتاه تر طراحی شده اند. با ما همراه باشید تا با برترین مدل های جک پالت در بازار آشنا شوید.

1- دستگاه جک پالت فولادی

جک پالت فولادی، یک دستگاه فلزی بسیار مقاوم بوده و در بازار، مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است؛ محصول فوق، دستگاهی است که از جنس فولاد مقاوم یا همان استیل ضد زنگ - استنلس استیل – ساخته شده است.

جک پالت فولادی

این مدل دستگاه قادر است بار را تا ارتفاع حدود ۴۸ اینچ بلند کرده و همچنین کالاهای حدود ۵۵۰۰ پوند را حرکت دهد. تمام اجزای این جک پالت از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین لاستیک های آن قابلیت حرکت در تمام سطوح را دارد.

2-جک پالت دستی مجهز به صفحه نمایشگر LCD

یکی از مدل های جک پالت موجود در بازار که بسیار کارآمد و ایده‌آل است، مجهز به یک مانیتور برای وزن کردن کالاها و همچنین کنترل عملکرد بارگیری می باشد. این دستگاه ها معمولاً مجهز به یک مانیتور LCD هستند که وضعیت دستگاه را به خوبی مشخص می کند.

جک پالت دستی

معمولاً برای حمل بارهای حدود ۵ هزار پوند از این دستگاه استفاده می شود. این جک پالت به صورت دستی حرکت کرده و توسط اهرم قابل کنترل است.

3-جک پالت هایی با چنگال های بلند

انواع جک پالت که در بازار موجود هستند و طول شاخه های آنها کمی بلندتر است برای حمل پالت های بزرگتر مناسب هستند. مدل های مختلفی از جک پالت را می توانید در بازار پیدا کنید که طول شاخه های آن بلند بوده و توسط برندهای مختلف طراحی شده‌اند.

جک پالت با چنگال بلند

این دستگاه ها معمولاً توانایی بلند کردن بار تا حدود ۵۵۰۰ پوند را دارند. در پاسخ به این پرسش که کدام مدل از این محصولات برای شما مناسب است باید به وزن کالاهایی که قصد دارید آنها را حمل کنید دقت داشته و همچنین وسعت عملکرد دستگاه را نیز در نظر داشته باشید.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا