021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهکارهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

راهکارهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1307

هدف اصلی از تعمیرات لیفتراک چیست؟

لیفتراک های برقی که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، در صورت مواجه شدن با شرایط نامطلوب، آسیب های ناگواری مانند آسیب باتری، مدارهای الکتریکی و .. را به همراه خواهند داشت. تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان با هدف برطرف کردن چنین آسیب هایی، انجام می شود. برای همین پیدا کردن یک واحد معتبر و متخصص در تعمیر لیفتراک واقعاً دشوار است.

اگر خودتان به دنبال یک مرکز معتبر در حوزه تعمیرات لیفتراک برقی باشید، به نتایج بهتری دست خواهید یافت. پس حداقل توصیه ای که می توانیم برای شما داشته باشیم این است که خودتان دست به کار شوید و مراکز متخصص در این زمینه را شناسایی کنید. برای شناسایی یک مجموعه معتبر، به موارد زیر دقت کنید و نکات گفته شده را سرلوحه انتخاب خود قرار دهید:

1- سعی کنید مجموعه ای را انتخاب کنید که صاحب تیمی از مهندسان جوان، با تجربه و مشتاق به کار باشد. نیروی جوان هم به علت قوای بدنی بیش تر و هم به علت آشنایی با روش های نوین، بهتر می تواند مشکلات دستگاه شما را تعمیر کند.

2- مهندسان از دانشگاه های فنی بزرگ فارغ التحصیل شده و تجربه غنی در زمینه تعمیرات لیفتراک داشته باشند. امروزه در دانشگاه های مجرب فنی، تجربه خوبی را به دانش آموختگان منتقل می کنند و برای همین توصیه می شود دستگاه لیفتراک خود را به دست کسانی که در این دانشگاه ها تحصیل کرده اند بسپارید.

3- تمام کارمندان آماده پاسخگویی 24 ساعته به سوالات مشتری درباره جزئیات تعمیر و روش های آن باشند. هیچ چیز مهم تر از یک پشتیبانی قدرتمند نیست و شما باید حین انتخاب مجموعه تعمیر، این نکته را نیز لحاظ کنید.

راهکارهایی برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

علائمی که نشان می دهد تعمیرات لیفتراک برقی لازم است

هنگام تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان، علائم خاصی از دستگاه بروز می کند. شما باید به خوبی این علائم را بشناسید تا بتوانید تشخیص دهید که دستگاه خراب است یا خیر. در ادامه برخی از این علائم را برای شما بازگو کرده ایم. امیدواریم که به کمک این علائم بتوانید خرابی های دستگاه خود را به راحتی تشخیص دهید:

• سرعت خودرو در هنگام شتاب گیری کاهش می یابد.

• ماشین در حال حرکت به طور ناگهانی با قطعی برق روبرو می شود.

• ماشین بعد از شارژ کار نمی کند.

• دود سیاهی از اگزوز ساطع می شود و در اکثر مواقع، بوی قوی از اگزوز به مشام می رسد

• لاستیک ها ممکن است به دلیل سایش در محیط ناهموار یا فرسودگی بیش از حد، نیاز به تعویض داشته باشند.

• موتور کند می شود  و در این صورت ممکن است به باتری، استارت یا دینام جدید نیاز داشته باشد.

• دمای موتور از دمای کارکرد معمولی بیشتر است.

اگر علائم زیر را خواندید و حداقل یکی از آن ها در دستگاه شما وجود داشت، باید هرچه سریعتر برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان اقدام کنید. اگر به سرعت با خرابی های کوچک دستگاه مقابله کنید، مشکلات بزرگ تری برای آن ایجاد نمی شود و می توانید جلوی بسیاری از اتفاقات ناگوار را بگیرید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا