021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک هایستر

بررسی نمایندگی لیفتراک هایستر
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3457

آشنایی با نمایندگی لیفتراک هایستر

لیفتراک های هایستر جز یکی از باکیفیت ترین و پرقدرت ترین ماشین آلات صنعتی می باشند و از معتبرترین و شناخته شده ترین لیفتراک ها در سراسر جهان است و در نزد بسیاری از مردم محبوبیت زیادی دارند. این محصول متعلق به شرکت آمریکایی می باشد که در زمینه تولید انواع لیفتراک بیش از 80 سال سابقه دارد و در تمام جهان دارای نمایندگی لیفتراک هایستر است.

این لیفتراک ها در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و جز پر فروش ترین لیفتراک ها هستند. از ویژگی های مهم این لیفتراک ها می توان به مواردی مثل مصرف سوخت بسیار کم، موتور پرقدرت، استفاده راحت از دستگاه، فرمان هیدرولیک، خرابی بسیار کم، زاویه دید عالی، دارا بودن کولر و بخاری و... اشاره کرد.

تمامی این موارد باعث شده است که دستگاه از کارایی و عملکرد خوبی برخوردار باشد و طول عمر مفیدی داشته باشد. علاوه بر این محصولات این شرکت ظرفیت و توان بسیار بالایی در حمل و نقل و جا به جایی بار دارند و در صورت استفاده درست و مراقبت اصولی از این دستگاه شاهد خراب شدن این لیفتراک نخواهیم بود.

این شرکت لیفتراک های خود را در سه نوع دیزلی، برقی و گازی تولید و وارد بازار می کند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های مخصوص خود را دارند و بهتر است در هنگام کار به این نکته توجه شود و متناسب با نوع کار و محیط کار بهترین آن انتخاب گردد. همچنین هر یک از آن ها در وزن های مختلف با ظرفیت باربری متفاوت تولید شده اند و قابلیت حمل بار تا وزن مشخصی را دارند.

تمامی این محصولات را می توان با خیال راحت از نمایندگی لیفتراک هایستر خریداری کرد و از خدمات پس از فروش و برگه گارانتی آن بهره برد. دستگاه های موجود در این نمایندگی ها همگی اصل و اورجینال می باشند.

نمایندگی لیفتراک هایستر

قیمت لیفتراک

در تعیین نرخ لیفتراک عوامل بسیاری وجود دارد که با توجه به این عوامل قیمت نهایی لیفتراک به دست می آید پس برای اطلاع از قیمت نهایی باید این عوامل را مورد بررسی قرار داد.

یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت لیفتراک های خارجی نرخ ارز است و با توجه به این که در خارج از کشور تولید می شوند پس تعیین قیمت آن با ارز است و به دلیل نوسانات شدید ارزی نمی توان قیمت دقیقی را ارائه داد و ممکن است قیمت ها لحظه ای تغییر کنند. بنابراین برای اطلاع از قیمت نهایی بهتر است با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت این محصولات در نمایندگی لیفتراک هایستر مدل و نوع آن می باشد که با توجه به این موضوع قیمت هر یک از انواع این دستگاه ها با دستگاه دیگر متفاوت است و هر یک قیمت مخصوص به خود را دارند.

عامل تاثیرگذار دیگر در تعیین نرخ نهایی لیفتراک هزینه حمل و نقل داخلی و خارجی آن است. حمل و نقل خارجی برای ورود به کشور خود هزینه ای جداگانه به همراه دارد و هزینه دیگر آن بعد از ورود به کشور برای جا به جایی آن به نمایندگی های سراسر کشور است.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا