021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

بررسی تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1577

آشنایی با تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

لیفتراک های زوم لاین از قطعات مختلف و زیادی تشکیل شده است که هر یک از این قطعات ممکن است بر اثر عوامل مختلف و با گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی گردند. بنابراین در صورت خرابی هر یک از این قطعات بهتر است در اسرع وقت تعمیر و یا تعویض گردند و بهتر است برای تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین به نمایندگی ها و مراکز معتبر مراجعه شود تا با استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال و همچنین توسط افراد متخصص و کاربلد در این زمینه تعویض و یا تعمیر این قطعات به بهترین صورت انجام شود.

از آنجایی که در تمامی لیفتراک های زوم لاین از فناوری بسیار پیشرفته و مطابق با تجهیزات روز دنیا استفاده شده است پس طبیعی است که تعمیر آن نیز نیاز به دانش و تخصص روز دنیا را دارد که باید توسط مهندسان و متخصصانی که در این زمینه دانش و تجربه کافی دارند انجام شود در غیر این صورت ممکن است که قطعات به درستی تعمیر نشوند و در هنگام تعویض درست در سر جای خود قرار داده نشوند.

در صورت تعمیر نادرست و یا تعویض نامناسب نیز لیفتراک ها ممکن است دچار آسیب بیشتری شوند و به دیگر قطعات نیز آسیب رسانند که نتیجه آن عملکرد نادرست دستگاه و پایین آمدن طول عمر این لیفتراک ها می شود. همچنین با توجه به مدل ها و انواع مختلف لیفتراک های زوم لاین ممکن است قطعات هر یک با مدل های دیگر تفاوت داشته باشد و در این صورت در هنگام تعمیر باید به این نکته توجه داشت که تعمیر تمامی قطعات لیفتراک های این شرکت مشابه به یکدیگر نمی باشند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین

انواع لیفتراک زوم لاین و تجهیزات آن

لیفتراک های زوم لاین جز یکی از پرفروش ترین لیفتراک ها در سراسر دنیا می باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. یکی از نکات مهم در تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین نوع آن می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از انواع لیفتراک های زوم لاین نوع دیزلی آن می باشد که بسیار کم مصرف می باشد و دارای امکانات بسیاری مثل موتور قدرتمند، ترمز های قوی، سیستم هشدار سوخت، امنیت و راندمان بالا، عدم تولید آلودگی، فیلتر های هوای پیشرفته، سیستم هیدرولیک، دارای ضربه گیر شاسی، گیربکس اتوماتیک و... می باشد.

نوع بعدی این محصول لیفتراک های برقی می باشد که دارای موتوری قدرتمند و با کیفیت می باشد که باعث افزایش راندمان بالا آن می شود. از مزایا لیفتراک های برقی کاهش سروصدا و کاهش آلودگی محیط زیست است و از دیگر ویژگی های این لیفتراک ها می توان به باطری ماشین اشاره کرد که دارای توانی بالا برای حمل و جا به جایی بار های سنگین است و برای محیط های پوشیده بسیار مناسب است و قابلیت مانور در محیط های مختلف برای این لیفتراک فراهم است.

نوع دیگر آن لیفتراک های گاز سوز و یا دوگانه سوز است که منبع انرژی آن گاز و بنزین می باشد و قابلیت ظرفیت حمل بار تا سه تن را دارا می باشد. این مدل در مقایسه با دیگر مدل ها از نظر ابعاد و اندازه کوچکتر است و به همین دلیل برای محیط های کوچک نیز مناسب می باشد و در هنگام بارگیری احتمال واژگونی آن بسیار کم و یا نزدیک صفر خواهد بود بنابراین هزینه تعمیرات و قطعات لیفتراک زوم لاین بسیار پایین خواهد آورد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا