021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید خرید لیفتراک دوو دوسان در تناژ های مختلف

خرید خرید لیفتراک دوو دوسان در تناژ های مختلف
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2660

ویژگی لیفتراک دوو دوسان؟

 خرید لیفتراک دوو دوسان در بازار نسبت به سایر برندها بیشتر است، دلیل این همه محبوبیت و نیز طرفدار قدرت بالا و نیز پشتیبانی کردن از سیستم هیدرولیک منحصر به فرد است که در سایر برندها کمتر شاهد هستیم. لیفتراک دوو دوسان را می توان پرقدرت ترین لیفتراک برای حمل و نقل و جابجای کالا در انبارها، فرودگاه ها، کارگاه های ساختمانی،  پایانه های مسافربری و ... مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این لیفتراک های دوو دوسان قدرت و شتاب زیادی دارند و در کمترین زمان می توانند کالا و بار شما را جابجا کنند.

دومین و مهمترین دلیل برای خرید لیفتراک دوو دوسان عملکرد سوختی این لیفتراک است، مصرف سوخت آنها نسبت به سایر لیفتراک ها کارآمدتر تر و نیز کمتر است و برای محیط زیست کمترین میزان آلودگی را دارند. البته نوع برقی آنها کاملا با محیط زیست همخوانی دارد و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

خریداران می توانند لیفتراک دوو دوسان را در دو نوع دیزلی و بنزینی و با ظرفیت ۵.۵ تن و ۳.۵ تن خریداری کنند. قدرت و سرعت هر کدام از این دو لیفتراک بسیار مناسب بوده و شما می توانید این محصولات را در طیف گسترده ای از تناژها خریداری کنید. همانطوری که می دانید مهم ترین  بخش از لیفتراک های دوو دوسان، بخش موتور است که با کارایی بسیار بالا تولید می شود عملکرد خوبی دارد و  از نظر بهره وری و ایمنی خوب طراحی شده است.

خرید لیفتراک دوو دوسان

اگر به دنبال خرید لیفتراک ارزان قیمت، با کیفیت، قوی، مقاوم و با عملکرد فوق العاده خوب می گردید، خرید لیفتراک دوو دوسان بهترین گزینه می تواند برای شما باشد، زیرا آنها سرعت مناسب و  قدرت بالایی دارند و برای تخلیه و بارگیری در هر نوع محیطی بهترین هستند. ایمنی آنها به قدری بیشتر است که به ندرت راننده و یا بار آن دچار مشکل می شود.

علاوه بر مطالب گفته شده، اگر به دنبال لیفتراکی هستید که بتوانید در هزینه های مصرفی بیشترین صرفه جویی را داشته باشید، توصیه می کنیم حتما خرید لیفتراک دوو دوسان را در اولویت و برنامه خرید خود داشته باشید. شما می توانید لوازم و بار های حساس را به راحتی و با خیال راحت با این نوع لیفتراک جابجا کنید، بدون این که مشکلی وجود داشته باشد.

مراکز خرید لیفتراک دوو دوسان؟

مراکز فراوانی  در سراسر دنیا به خصوص در کشورمان وجود دارد که می توانید با مراجعه به این مراکز برای خرید لیفتراک دوو دوسان اقدام کنید، البته توصیه می کنیم از نمایندگی ها و مراکز معتبر و دارای مجوز خرید خود را انجام دهید تا قیمت پرداختی و  نیز کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.این گونه از مراکز خدمات خوبی را برای خریداران ارائه می دهند.

مزیت های مهم خرید لیفتراک دوو دوسان از نمایندگی عبارت است از:

  • کاهش قیمت خرید، و خرید به قیمت تولیدی
  • معمولا درصد سود نمایندگی در مقایسه با سایر مراکز فروش خیلی کمتر است
  • امکان خرید لیفتراک به صورت نقد و نسیه یا همان اقساطی
  • ارائه ضمانت نامه معتبر همراه دستگاه مورد نظر
  • ارائه تخفیفات ویژه ای از طرف شرکت برای خریداران لیفتراک دوو دوسان

قیمت لیفتراک دوو دوسان

https://doosan-iv.eu

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا