021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - شیوه اصولی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

شیوه اصولی تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1353

اهمیت تعمیر قطعات لیفتراک دوو دوسان

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان و نگهداری منظم، به رفع مشکلاتی که ممکن است منجر به خرابی شود کمک می کند. تعمیر و نگهداری منظم عمر تجهیزات شما را افزایش می دهد. لیفتراک هایی که به خوبی نگهداری می شوند عمر طولانی تری دارند و نیاز به تعمیرات کمتری دارند. همچنین اگر تصمیم به فروش یا ارتقای لیفتراک خود داشته باشید، ارزش فروش مجدد بیشتری خواهند داشت.

 تعمیر و نگهداری لیفتراک اولین خط دفاعی شما در برابر حوادث مختلف است. در صورتی که می خواهید از ایجاد حوادث ناشی از خرابی دستگاه جلوگیری کنید، بهتر است که در تعمیر و نگهداری هرچه بهتر این دستگاه بکوشید.

دو جزء اساسی برای جلوگیری از حوادث لیفتراک مورد اهمیت است:

- پرسنل آموزش دیده

- ماشین آلات با عملکرد خوب

هر دو به یک اندازه مهم هستند. البته اهمیت دستگاه لیفتراک گاهی بیش تر از آموزش پرسنل است. اطمینان از وضعیت داخلی و نگهداری اصولی از لیفتراک، خطر تصادف را کاهش می دهد، روحیه کارکنان را بهبود می بخشد و در دراز مدت در هزینه صرفه جویی می کند.

بنابراین بهتر است که برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان، بازه های زمانی کوتاهی را در نظر بگیرید. این کار به شما کمک می کند تا پس از هر بار بررسی دستگاه، مشکلات و نقص های کوچک آن برطرف شوند. در نتیجه با رفع این نواقص کوچک، از بروز مشکلات بزرگ تر برای دستگاه لیفتراک جلوگیری به عمل می آید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

تعمیرات و نگهداری لیفتراک هرچند وقت یکبار انجام شود؟

نگهداری لیفتراک و تعمیر منظم آن به رفع مشکلات قبل از اینکه منجر به خرابی شود کمک می کند. تعمیرات و قطعات لیفتراک تویوتا باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. این عامل نه تنها به شما این امکان را می دهد که اقدامات اصلاحی را زودتر انجام دهید، بلکه به شما امکان می دهد تعمیرات را در راحت ترین زمان برنامه ریزی کنید. بررسی های دوره ای، بر اساس مدت زمان استفاده از لیفتراک، متفاوت است.

با توجه به کارکردی که این دستگاه دارد، می توانید تعمیرات را به صورت گفته شده انجام دهید:

1- در لیفتراک هایی که تا 40 ساعت در هفته کار می کنند، تعمیر و نگهداری باید هر 12 ماه یکبار انجام شود.

2- برای کامیون هایی که در شرایط عادی بین 40 تا 80 ساعت در هفته کار می کنند و کامیون هایی که برای بلند کردن استفاده می شوند، هر 6 ماه یکبار.

3- لیفتراک هایی که بیش از 80 ساعت در هفته در شرایط عادی کار می کنند و کامیون هایی که در محیط های سخت مانند محیط های شور و دریایی، معادن و سایر مناطق با وفور محصولات ساینده کار می کنند، هر 4 ماه یکبار.

در صورتی که تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان با آسودگی خاطر صورت بگیرد، دستگاه برای شما تا سال ها دوام می آورد. اگر کمی درباره این مسئله تحقیق کنید، خواهید دید که عمر مفید لیفتراک هایی که نگهداری مرتبی دارند، بیش تر از لیفتراک هایی است که به طور دوره ای مورد بازبینی قرار نمی گیرند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا