021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک هیوندای

خرید لیفتراک هیوندای
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4465

هیوندای، یکی از برندهای تولید کننده لیفتراک در جهان است. لیفتراک های هیوندای در انواع مختلفی تولید می شوند؛ لیفتراک برقی، دوگانه سوز و دیزلی هیوندای، سه نوع مهم از این دستگاه های صنعتی هستند. علاوه بر لیفتراک، شرکت هیوندای محصولات انبارداری متنوع دیگری را نیز روانه بازار کرده است. تمام مدل های لیفتراک هیوندای، صرف نظر از نوع سوختشان دارای قابلیت ها و امکانات کامل و منحصر به فرد هستند. امکاناتی که این دستگاه ها دارند بر روی قیمت آن ها تأثیر می گذارد.

امکانات لیفتراک های هیوندای

لیفتراک های هیوندای قابلیت حمل بار از 1 تن تا 25 تن را دارند. لیفتراک هایی که وزن سبک ترین دارند، از برق به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند؛ لیفتراک های برقی هیوندای می توانند از 1 تا 4 تن را جابه جا نمایند. نوعی دیگری از لیفتراک های هیوندای از دیزل، بنزین و یا گاز طبیعی به عنوان سوخت استفاده می کنند. این لیفتراک ها در مقایسه با نوع برقی آن، سنگین تر هستند و می توانند از 5 تن تا 25 تن بار را حمل کنند.
تمام مدل های لیفتراک هیوندای دارای امکانات کاملی نظیر سیستم های هوشمند هشداردهنده، شاخک های قوی، موتور قدرتمند، اتاقک استاندارد و صندلی های ارگونومیک راننده می باشد. مواردی که ذکر شد، تنها بخشی از قابلیت های لیفتراک های هیوندای هستند. برای خرید لیفتراک هیوندای باید تمام این موارد فنی را از داخل کاتالوگ آن مورد بررسی قرار داد و سپس برای خرید اقدام کرد.
برای خرید یک لیفتراک هیوندای، به چه عواملی باید دقت نمود؟
بهترین راه برای خریداری یک دستگاه لیفتراک هیوندای، ثبت سفارش توسط یکی از نمایندگی های معتبر این برند در کشور است. با توجه به اینکه این دستگاه در صنایع مختلفی کاربرد دارد، مدیرانی که قصد خرید یک لیفتراک هیوندای را دارند بهتر است ابتدا این موضوع را مشخص کنند که از لیفتراک در چه فضایی می خواهند استفاده کنند. اگر تصمیم دارند از لیفتراک در یک انبار یا سوله کوچک برای حمل کالا استفاده نمایند، باید یک دستگاه لیفتراک برقی هیوندای تهیه کنند. اما اگر قرار است از لیفتراک در محیط سرباز و آزاد مانند معادن استفاده شود، بهتر است نوع دیزلی آن را انتخاب کنند.
عامل مهم بعدی که در انتخاب یک لیفتراک اثر دارد، قابلیت های دستگاه است. در فضاهای باریک و محدود از لیفتراک های سبک و کوچک استفاده می شود. به عبارتی دیگر، ابعاد لیفتراک، طول شاخک ها و ارتفاع دکل در کاربری آن اثر دارد.
مواردی مانند نوع کاربری و بودجه خرید لیفتراک، دو عامل بسیار مهم در خرید لیفتراک هیوندای به شمار می روند. برای تمام شرکت هایی که لیفتراک هیوندای را خریداری می کنند مهم است که دستگاه، دارای گارانتی باشد. شرکت هیوندای برای تمام لیفتراک های خود، گارانتی 5 تا 10ساله را در نظر گرفته است. برای یک خرید امن و مطمئن لیفتراک هیوندای، پیشنهاد می شود از خدمات مشاوره خریدی که در بسیاری از نمایندگی های هیوندای وجود دارد، استفاده کنید.

خرید لیفتراک هیوندای قسمت دوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت سوم

خرید لیفتراک هیوندای قسمت چهارم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا