021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - سوالاتی که باید هنگام خرید لیفتراک بپرسید

سوالاتی که باید هنگام خرید لیفتراک بپرسید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3892

خرید لیفتراک ، سرمایه گذاری کم اهمیتی نیست که هر بودجه ای را بتوان برای آن در نظر گرفت؛  بودجه معین که برای خرید انواع لیفتراک در نظر گرفته می شود، قابل توجه بوده و ملاحظات زیادی را طلب می کند. این جمله شامل تمام خدمات خرید لیفتراک می گردد.

زمانی که کسب و کارها برای خرید انواع لیفتراک تصمیم می گیرند با دو مسئله اصلی مواجه هستند؛ موضوع اول مربوط به تجهیزات لیفتراک می باشد و موضوع دوم در خصوص مسائل هستند که قبل از خرید انواع لیفتراک باید به آن دقت کنند. در این مطلب با مهمترین سوالاتی که هنگام خرید لیفتراک باید آنها را مطرح کنید آشنا می شوید.

خرید لیفتراک

 سوالات مهم هنگام خرید لیفتراک


 1-قصد خرید لیفتراک موتور داخلی دارید یا لیفتراک برقی؟
 لیفتراک برقی انرژی حرکت خود را از باتری تامین می کند و تراک های دوگانه سوز با موتورهای احتراق داخلی از سوخت های مختلف برای انرژی بهره می گیرند.
2- از لیفتراک در محیط داخلی استفاده می کنید یا در فضای آزاد؟
 خرید لیفتراک برای کاربرد در محیط های داخلی و فضاهای آزاد به این جهت اهمیت دارد که در انتخاب نوع تایر لیفتراک تاثیرگذار خواهد بود. تایرهای معمولی برای حرکت روی بتن مناسب هستند، اما لاستیک های پنوماتیک برای حرکت در سطوح آسفالت و دارای ناهمواری های خشن طراحی شده اند.
 3-عرض لیفتراک چقدر است؟
 مکانی که قرار است از لیفتراک برای بارگیری استفاده شود مانند مسیر حرکت و راهروها در خرید لیفتراک تاثیر دارند؛ در راهروهای باریک، لیفتراک های 3 چرخ گزینه ایده آل می باشند.
 4-چند ساعت در هفته با لیفتراک کار می کنید؟
 تعداد دفعات در هفته که با لیفتراک بارگیری می کنید در خرید لیفتراک تأثیر دارد. لیفتراک های کارکرده تا تعداد ساعات محدودی در روز قادر به بارگیری هستند، اگر بیشتر از 8 ساعت در روز با لیفتراک کار می‌کنید، خرید انواع لیفتراک نو برای شما مقرون به صرفه است.

سوالات مهم هنگام خرید لیفتراک برای کسب و کارها

خرید لیفتراک برای کسب و کارها اهمیت بیشتری دارد؛ به ویژه صنایع تولیدی که روزانه با حجم بالای از حمل کالا مواجه هستند. اگر قصد دارید یک لیفتراک خریداری کنید سوالات زیر به شما کمک خواهند کرد:

نکاتی مهم هنگام خرید لیفتراک


 1-آیا باید یک لیفتراک اجاره کنم یا آن را خریداری نمایم؟

قبل از آنکه نسبت به خرید یک مدل خاص لیفتراک اقدام نمایید باید در مدت کوتاهی با دستگاه، رانندگی کنید؛ به همین علت، پیشنهاد می کنیم در یک دوره کوتاه، یکی از لیفتراک های مورد نظر را اجاره کرده با آن کار کنید و هنگامی که از کیفیت عملکرد آنان اطمینان حاصل کردید، نسبت به خرید اقدام نمایید.


 2-طول عمر لیفتراک چقدر خواهد بود؟

کسب و کارها با توجه به نیاز خود، مدل هایی از لیفتراک را باید خریداری کنند؛ لیفتراک ها در زمان متغیر، کمتر یا بیشتر، باید بتوانند بارگیری را انجام دهند. لیفتراک هایی با طول عمر بالاتر برای بارگیری های سنگین استفاده می شوند؛ انتخاب غلطدر خرید لیفتراک موجب هدر رفتن بودجه خواهد شد.


 3-آیا زمان حال، بهترین موقعیت برای خرید لیفتراک است؟

دلایل زیادی وجود دارد که کسب و کارها را توجیه می‌کند باید خرید لیفتراک را در زمان مناسب انجام دهند. این مسأله با توجه به تغییر روند بازار، تحولات در زنجیره تولید و تامین لیفتراک ها در راستای تغییرات قیمت های جهانی بسیار موثر است.

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا