021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آیا برندهای برتر را برای خرید لیفتراک می‏شناسید؟

آیا برندهای برتر  را برای  خرید لیفتراک می‏شناسید؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2628

امروزه در صنعت تولید لیفتراک چندین تولید کننده اصلی حضور دارند. ما 5 برند لیفتراک با بهترین رتبه بندی را گردآوری کرده‌ایم تا انتخاب مناسبی هنگام خرید لیفتراک داشته باشید. توجه داشته باشید که رتبه بندی‏های شماره گذاری شده به معنای برتری کلی تولید کنندگان خاص نیست. هر برند برای کاربردها و فعالیت‏های خاصی بهترین است. به این ترتیب، همیشه در انتخاب یک لیفتراک مناسب، متغیرهای مورد نظر  خود را در نظر بگیرید.

 

معرفی برندهای برتر برای خرید لیفتراک

برای شناخت بهتر برندهای معتبر لیفتراک و خرید لیفتراک مناسب، در ادامه 5 برند معتبر و شناخته شده در جهان را به شما معرفی خواهیم کرد:

 

1- لیفتراک هیستر (Hyster)

هیستر احتمالاً معروف‌ترین برندهای لیفتراک در جهان است. این شرکت در سال 1929 برای تأمین تجهیزات بالابری و  انتقال مواد تأسیس شد. امروزه ، هیستر دارای مراکز توزیع در بیش از 130 کشور جهان و تولید میلیون‌ها دستگاه لیفتراک است. لیفتراک هیستر پیشرو در صنعت و سایر تجهیزات مربوط به انتقال مواد است. لیفتراک‌های این شرکت از طریق افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه،  مزایای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

 

2. یاله (yale)

یاله اولین لیفتراک خود را در سال 1920 تولید کرد و اکنون لیفتراک‌های سراسر جهان را تأمین می‌کند. لیفتراک‌های یاله ظرفیت حمل از 3500 پوند تا  35000 پوند را دارند. کارگران ساختمانی، اسکله‏ها، انبارها و کارگران مزرعه بیشتر از این لیفتراک‌های با کیفیت استفاده می‌کنند.

 

3. بندی (bendi)

لیفتراک برقی بندی یک برند پیشرو برای فعالیت‏ها در فضای باریک، بخصوص حمل مواد و ذخیره مواد در انبارهای داخلی ، بارگیری و تخلیه باراندازها و فعالیت‏های مشابه است. لیفتراک‌های باریک سه مرحله‌ای و چهار مرحله‌ای برای ذخیره‌سازی کالاهای بسته بندی استاندارد ، دو عمق و درایو دارند. این نوع لیفتراک‏ها به طور خاص برای هدایت آسان و ذخیره‏سازی کالا در راهروهای طولانی و باریک طراحی شده‌اند. ظرفیت بارگیری این لیفتراک‏ها از حدود 3000 پوند شروع می‌شود و تا 5500 پوند فراتر می‌رود.

 

4. کامبی لیفت (combilift)

لیفتراک‌های کامبی لیفت در ایرلند ساخته می‏شوند و از طریق شبکه فروش در 85 کشور در سراسر جهان کشور توزیع می‏شوند و برای حمل  بارهای سنگین و بزرگ طراحی شده‌اند.  کامبی لیفت اخیراً خط تولید خود را نیز گسترش داده است. طی دو سال گذشته ، سه ماشین جدید را به بازار عرضه کرده است . این لیفتراک‌های جدید بادوام ، قوی و برای ظرفیت‌های بارگیری طولانی و سنگین طراحی شده‌اند. خرید لیفتراک کامبی لیفت به دلیل قابلیت اطمینان هنگام حمل  بار زیاد،  کاربرد زیادی در  صنایع چوب ، فولاد ، بتون و بسته بندی ظروف دارد.

 

5. درکسل (drexel)

لیفتراک‌های درکسل ماشین‌های سازگار با کاربری  چند منظوره، برای هر نوع ساخت و ساز یا فعالیت صنعتی کاربرد دارند. خط تولید درکسل شامل تولید لیفتراک برقی یا آی سی است. با خرید لیفتراک‏ درکسل، می‏توانید در راهروهای باریک حرکت کنید است و مانور دهید. ظرفیت حمل بار لیفتراک‌های درکسل از حدود 3000 پوند شروع می‌شود و به 12000 پوند نیز می‏رسد.

البته تعداد  برندهای معتبر لیفتراک در جهان بیشتر از تعداد معرفی شده در این مقاله است. این برندها به دلیل تفاوت‏های زیادی که با یکدیگر داشتند، به شما معرفی شده‏اند. امیدواریم این اطلاعات برای خرید لیفتراک مناسب به شما کمک کند.

 

منابع:

https://www.mccallhandling.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا