021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - هر آن چیزی که باید در مورد تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک بدانید

هر آن چیزی که باید در مورد تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک بدانید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1130

نحوه نگهداری از لیفتراک باید به چه صورتی باشد؟

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک، به دانش تخصصی ویژه ای نیاز دارد. بنابراین اگر شما  در زمینه هر یک از موارد نامبرده اطلاعات درستی نداشته باشید، قادر به تعمیرات حرفه ای لیفتراک نیستید. در این پست می خواهیم به شما توصیه هایی را ارائه دهیم تا بتوانید عمر لیفتراک خود را افزایش دهید. با استفاده از این نکات، عمر متوسط نگهداری از لیفتراک به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. به نکات مفیدی توجه داشته باشید که به شما کمک می کند از عملکرد مناسب، ایمنی و تولید مانند قبل با ماشین آلات خود اطمینان حاصل کنید.

- بررسی های دوره ای انجام دهید

نگهداری قطعات لیفتراک توسط پرسنل مجرب بسیار مهم است. لازم است ماشین آلات انبار خود را تحت کنترل نگه دارید. درست مانند هر وسیله نقلیه یا ماشینی، لیفتراک ها نیز باید تحت بررسی های مکانیکی قرار گیرند. ارزیابی وضعیت خوب موتور، ترمزها، عناصر هیدرولیک و رد کردن خرابی های احتمالی برای کار ایمن و جلوگیری از حوادث ناگوار ضروری است.

- بررسی روزانه

بررسی دوره ای و سرویس لیفتراک، به همان اندازه ضروری است که بررسی روزانه توسط کارکنانی که لیفتراک را هر روز هدایت می کنند. در پایان، آن ها به صورت روزانه با لیفتراک رانندگی می کنند و اگر چیزی درست کار نمی کند، اولین کسانی هستند که متوجه می شوند.

پیروی از این نکات برای مراقبت از لیفتراک و تعمیر قطعات لیفتراک ضروری است. شما می توانید با استفاده صحیح و ایمن از ماشین آلات خود برای مدت طولانی تری در تجارت خود لذت ببرید.

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

سرویس لیفتراک باید به چه گونه ای انجام شود؟  

در سرویس لیفتراک، ابتدا باید مطمئن شوید که تمام قطعات با روغن و روان کننده تصفیه شده اند. انجام این کار به روند سرویس تخصصی لیفتراک شما عزیزان کمک ویژه ای می کند. به این دلیل که به محض شروع استفاده از دستگاه، حتی برای مدت کوتاهی، دستگاه شروع به فرسودگی می کند، پس شما باید توجه ویژه ای به سرویس نشان دهید.

همچنین، اگر متوجه هر گونه زنگ زدگی قطعات لیفتراک شدید، باید قبل از شروع زنگ زدگی، آن ها را به موقع تعمیر کنید. این امر در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. اصولا هزینه های تعمیر لیفتراک بسیار گزاف هستند و به همین دلیل نیز باید در حفظ لیفتراک کوشا بود.

همچنین باید مطمئن شوید که وزن زیادی را که لیفتراک قادر به بلند کردن آن نیست، به آن  وارد نکنید. شما باید وزنی را که برای آن ساخته شده است حفظ کنید تا در نتیجه دستگاه نشکند. آخرین توصیه این است که مطمئن شوید که لیفتراک ها هنگام کار همیشه در حالت صحیح و استاندارد قرار دارند. اگر گزینه اشتباه را انتخاب کنید، می توانید کل دستگاه را به خطر بیندازید.

مجموعه آلفا ماشین

برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک، می توانید با مجموعه آلفا ماشین در ارتباط باشید. این مجموعه تلاش زیادی در بهبود مشکلات به وجود آمده برای ماشین حمل شما داشته و سعی دارند به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا