021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - هر آنچه که باید در مورد نمایندگی لیفتراک اشتیل بدانید

هر آنچه که باید در مورد نمایندگی لیفتراک اشتیل بدانید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1117

لیفتراک های اشتیل از بهترین نوع لیفتراک های موجود در بازار هستند که توسط نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران به فروش می رسند. لیفتراک اشتیل توسط شرکت اشتیل آلمان تولید می شود. این شرکت با داشتن بیش از 50 سال تجربه در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی، بهترین لیفتراک های صنعتی را می سازد.

این لیفتراک ها طرفداران خاص خود را دارند. لیفتراک های اشتیل کاربرد زیادی برای انواع کار های صنعتی و انبارداری دارند. خرید لیفتراک اشتیل اصل بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل توصیه می شود برای خرید این برند از ماشین آلات به نمایندگی لیفتراک اشتیل مراجعه کنید.

خرید لیفتراک اشتیل از نمایندگی لیفتراک اشتیل

نمایندگی لیفتراک اشتیل دو نوع برقی و دوگانه سوز این لیفتراک ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. شرکت لیفتراک سازی اشتیل تنها دو مدل برقی و دوگانه سوز را تولید می کنند. این لیفتراک ها توانایی حمل بار تا 8 تن را دارند. همین مورد وجه تمایز لیفتراک های اشتیل با لیفتراک های برند های دیگر می باشد. لیفتراک های برند های دیگر در نوع برقی و دوگانه سوز و دیزل تولید می شوند و بر اساس منبع انرژی آن ها تا حدودی توانایی حمل بار را دارند. یعنی لیفتراک های برقی برند های دیگر توانایی جا به جایی 2 تا 3 تن، دوگانه سوز 4 تا 6 تن و دیزل تا 8 و بیشتر از آن دارند.

هر آنچه که باید در مورد نمایندگی لیفتراک اشتیل بدانید

اما در لیفتراک های اشتیل چه برقی باشند چه دوگانه سوز می توانند تا 8 تن را به راحتی جا به جا کنند. همین ویژگی باعث می شود که این لیفتراک های کارایی و کاربرد های زیادی داشته باشند و به طبع طرفداران بیشتری نیز دارند. لیفتراک های اشتیل دارای پیشرفته ترین سیستم های ایمنی و سیستم های هدایت کننده هستند که می توانند به صورت آزادانه و فعال در تمامی قسمت های صنعتی و انبار ها عبور و مرور کنند. همچنین این لیفتراک ها از ظاهر نسبتا زیبایی نسبت به لیفتراک های دیگر برخوردارند.

چرا لیفتراک اشتیل را باید از نمایندگی لیفتراک اشتیل تهیه کنیم؟

شرکت لیفتراک اشتیل برای آن که بتواند در تمام جاهای دنیا بازار خود را حفظ کند اقدام به تاسیس نمایندگی لیفتراک اشتیل در اکثر کشورها کرده است. با خرید لیفتراک از نمایندگی لیفتراک اشتیل می توانید خیالتان را بابت مرغوبیت لیفتراک خود و همچنین خدمات پس از فروش آن راحت کنید.

مجموعه آلفا ماشین از معتبر ترین نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران می باشد که بهترین لیفتراک های اشتیل را به مشتریان خود معرفی می کند و آن ها را در خرید بهترین لیفتراک اشتیل مورد نیاز خود یاری می نماید. همچنین این شرکت با تعهد کامل به مشتری، بهترین خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سخن پایانی

 همان گونه که در مقاله به آن اشاره کردیم شرکت لیفتراک اشتیل آلمان محصولات خود را از طریق نمایندگی لیفتراک اشتیل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت یکی از بهترین برند های لیفتراک را تولید می کند که شما را بابت کارایی این لیفتراک ها مطمئن می سازد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا