021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - قیمت لیفتراکهای تویوتا، هیوندای، کوماتسو، دوو

قیمت لیفتراکهای تویوتا، هیوندای، کوماتسو، دوو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 13762

 لیفتراک هایی که  در بازار وجود دارند به انواع متنوعی تقسیم بندی می شوند؛ لیفتراک های برقی، دیزلی و دوگانه سوز، سه مدل اصلی این لیفتراک ها هستند.
برندهای مختلفی در بازار جهانی در حوزه تولید ماشین آلات فعالیت می کنند. در این میان، تعداد انگشت شماری از برند های لیفتراک هستند که بیشترین فروش را دارند. شرکت تویوتا، معروف ترین برند تولید کننده لیفتراک در جهان است. آمار فروشی این شرکت ژاپنی، موفق به فروش میلیاردی در دو سال اخیر شده است. تویوتا در رتبه اول جهانی از نظر میزان فروش ماشین آلات صنعتی، بخصوص فروش لیفتراک قرار گرفته است.
برند موفق دیگری که در زمینه تولید و فروش انواع لیفتراک در جهان موفق بوده است، شرکت کوماتسو ژاپن است. کوماتسو از لحاظ میزان فروش لیفتراک در رتبه دهم جهان قرار دارد. لیفتراک های کوماتسو نیز جزو لیفتراک های باکیفیت بازار به شمار می روند.
در میان انواع لیفتراک تولید کره جنوبی که به بازار جهانی عرضه می شوند، نام سه برند معتبر هیوندای، کلارک و دوسان (دوو) به چشم می خورد. از میان این سه شرکت، هیوندای از سایر مدل ها پرطرفدارتر است. لیفتراک هیوندای از نظر فروش جهانی در رتبه سیزدهم قرار گرفته است. فروش لیفتراک هیوندای در دوسال اخیر، رقمی معادل 477 میلیارد دلار بوده است. لیفتراک های شرکت هیوندای از بهترین لیفتراک های بازار هستند و توانایی رقابت با دستگاه های مشابه خود را دارند.
از لحاظ میزان فروش و محبوبیت در بازار، لیفتراک دوسان (دوو) توانسته است گوی سبقت را از برند لیفتراک هیوندای برباید و در جایگاه یازدهم جهانی قرار بگیرد. میزان فروش لیفتراک دوو در دوسال اخیر، چیزی در حدود 700 میلیارد دلار بوده است. لیفتراک های باکیفیت دوو در صنایع زیادی در جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت انواع لیفتراک های تویوتا، هیوندای، کوماتسو و دوو در بازار جهانی

مسأله مهمی که در مورد قیمت انواع لیفتراک اهمیت دارد این است که قیمت گذاری این دستگاه ها بر اساس قوانین گمرکی هر کشور و مبدأ بارگیری آن ها تعیین می شود. وزن لیفتراک نیز عامل مهم دیگری است که بر روی قیمت آن ها تأثیرگذار است. به طور مثال، لیفتراک هایی که وزن کمتری دارند و از کشورهای آسیایی وارد کشور می شوند، قیمت پایین تری دارند. لیفتراک های سنگین تر که از کشورهای اروپایی و ژاپن وارد کشور می شوند، قیمت بیشتری دارند.
به طور مثال، طبق آخرین تعرفه های گمرکی، قیمت تمام شده برای یک لیفتراک دیزلی با ظرفیت 16 تن، رقمی معادل 103440 دلار برآورد شده است. این رقم در حالی است که این لیفتراک ها از کشورهای اروپایی و ژاپن وارد کشور شوند.
قیمت لیفتراک تویوتا دیزلی با امکانات کامل و با وزن 2 تا 16 تن، در محدوده 1060000000 تا 5500000000 ریال به فروش می رسد. قیمت لیفتراک تویوتا دوگانه سوز نیز قیمتی در حدود 1050000000 تا 1210000000 ریال و لیفتراک برقی تویوتا، قیمتی معادل 1350000000 تا 1550000000 ریال دارد.
شرکت هایی که در زمینه واردات برندهای لیفتراک تویوتا، هیوندای، کوماتسو و دوو فعالیت دارند، قیمت های فروش خود را بر مبنای ارزش گمرکی، مالیات و سود خود محاسبه کرده و سپس قیمت گذاری کالای خود را انجام می دهند. برای دریافت قیمت تویوتا، هیوندای، کوماتسو و دوو می توان به نمایندگی های معتبر فروش این محصولات در کشور مراجعه نمود.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا