021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی لیفتراک دوو

معرفی لیفتراک دوو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5324

شرکت دوو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‏های تولید کننده وسایل و تجهیزات حمل و نقل از جمله لیفتراک است. این شرکت به ساخت لیفتراک‏های با دوام، قدرتمند و سازگار با محیط زیست شهرت دارد و با ارائه خدمات پس فروش و تأمین قطعات به یکی ازبرندهای برتر دنیا تبدیل شده است. تمام مدل‏های لیفتراک دوو (Daewoo) عملکرد خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

ساختار محکم و مقاوم در آن‏ها حفظ شده است. سایر ویژگی‌های لیفتراک دوو شامل سطح بالایی از راحتی اپراتور، دوام بالای موتور، سوخت و کارآمد دیزلی و سوخت  LPG و بنزینی با عملکرد پرقدرت، سازگار با محیط زیست، طراحی مناسب و نگهداری آسان هستند. این شرکت لیفتراک‏های خود را با سخت‌افزارهای دیزلی قدرتمند و گشتاوری بالا، همراه با سرعت پایین موتور برای هر نوع فعالیتی تولید می‌کند.

موتورهای جدید لیفتراک دوو مواد آلاینده کمی دارند. ویژگی‌های گشتاوری لیفتراک‏های دوو با سرعت کم باعث کاهش درجه حرارت موتور می‏شود و در فعالیت‏های سنگین سر و صدای کمی ایجاد می‏کند. برای سرویس بهتر، لیفتراک دوو دارای موتورهای قابل دسترسی است. این یک موتورهای دیزلی جدید (B3.3) منحصراً برای کاربردهای صنعتی طراحی شده‏اند.

طراحی بهینه موتور، باعث مصرف سوخت کم، سر و صدای کم، انتشار کم گازهای آلاینده در تمام فعالیت‏های سنگین می‏شود. موتور  G430 LPG با پیشرانه LP  سلامتی به عنوان موتور اصلی در جدیدترین لیفتراک‏ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این موتور نه تنها از قدرت بالایی برخوردار است، بلکه اجزای بادوام آن مانند میل لنگ میل آهنی موجب افزایش قدرت موتور می‏شوند. موتور G424  بنزینی/ LPG  مصرف سوخت کمی دارد. این موتور بنزینی 2.4 لیتری بنزینی یا LPG، یکی دیگر از اجزای بادوام لیفتراک‏های جدید دوو است.

موتورهای لیفتراک دوو دارای تنظیم‌کننده‌های اتوماتیک سوپاپ هستند که به کاهش هزینه‏های تعمیر موتور کمک زیادی می‌کنند. پنج یاتاقان اصلی، یک پایه محکم و پایدار متصل به میل لنگ برای دوام و ماندگاری بیشتر موتور طراحی شده‌اند.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد لیفتراک دوو

 سیستم ترمز لیفتراک دوو باعث کاهش آلودگی هوا می‏شود. علاوه بر این، به طور قابل توجهی عمر ترمز افزایش می‏یابد و هزینه‌های تعمیر و نگهداری کاهش می‏یابد. ترمزهای دیسکی دارای فواصل سرویس 5 برابر بیشتر از ترمزهای معمولی هستند و به تعمیر و نگهداری کمی احتیاج دارند. طراحی لیفتراک‏های دوو باعث ایجاد سطح بالای راحتی اپراتور می‏شوند. طراحی ارگونومیک منجر به افزایش کارایی و راحتی عملکرد در تمام فعالیت‏ها می‏شود.

لیفتراک‏های دوو، استانداردهای جدیدی را در راحتی و امنیت اپراتورها ایجاد می‌کند. وجود جای نگهدارنده فنجان و گیره کاغذی، راحتی و کارایی کار اپراتور را بهبود می‌بخشند. صندلی معلق و کمربند قابل جمع شدن این امکان را فراهم می‌کند که راننده بتواند به راحتی کار کند زیرا باعث بهبود بیشتر طراحی ارگونومیک است.

طراحی فوق‌العاده محل نشستن راننده باعث کاهش نوسانات حرکت در هنگام انجام کارهای سنگین و حمل بار زیاد می‏شود. قابلیت دید پیشرفته با افزایش پهنای دید و طراحی ارگونومیک لیفتراک باعث شده است که نمای ظاهری لیفتراک جذابیت بیشتری داشته باشد. علاوه بر این بهبود طراحی نوک چنگال موجب افزایش زیبایی ظاهری لیفتراک‏های دوو شده است. ویژگی‌های ظاهری قابل مشاهده برای راننده‏ها برای استفاده آسان و ایمنی بیشتر لیفتراک‏ها هستند.

 

منابع:

https://www.uslift.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا