021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات مهم لیفتراک برند دوو دوسان

تعمیرات و قطعات مهم لیفتراک برند دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 880

چه قطعاتی در دوو دوسان بیشتر مهم هستند؟

لیفتراک دوو دوسان مانند هر لیفتراک دیگری از قطعات گوناگونی تشکیل شده است. هر کدام از این قطعات به اندازه خود در عملکرد لیفتراک تاثیر گذار هستند و نمی‌توانیم آنها را نادیده بگیریم. از موتور لیفتراک گرفته تا آینه بغل آن همگی در کیفیت عملکرد ماشین و راننده آن موثر هستند. با این وجود برخی از آنها اثرگذاری بیشتری از خودشان نشان می‌دهند. آنها را با هم مرور می‌کنیم:

- قطعات لاستیکی سیستم هیدرولیک:

سیستم هیدرولیک به اندازه کافی در بهبود کیفیت عملکرد یک لیفتراک موثر است و قطعات لاستیکی آن نیز در عملکرد این سیستم نقش دارند. همیشه باید به این مورد توجه داشته باشید که این قطعات حیاتی نیز در معرض آسیب و تخریب هستند. هرگونه آسیبی که به آنها وارد شود می‌تواند باعث نشتی و کاهش خطرناک ظرفیت بالابری و رانندگی لیفتراک شود. بهتر است به ازای هر یک سال یا 4000 ساعت خدماتی که از لیفتراک گرفته می‌شود، قطعات لاستیکی سیستم هیدرولیک آن تعویض گردند.

- زنجیر بالابر:

یکی دیگر از قطعات مهمی‌ که در لیفتراک مورد استفاده قرار می‌گیرد زنجیر بالابر است که باید به طور مرتب از نظر کشیدگی، آسیب دیدگی یا گم شدن قطعات بازرسی شود. تولیدکنندگان دوو دوسان و کارشناسان آن توصیه می‌کنند این زنجیر هر سه سال یک بار یا پس از 6000 ساعت سرویس تعویض شود تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید. دقت داشته باشید که زنجیر از کار افتاده می‌تواند منجر به جراحات، تلفات جانی و آسیب به محصول و تجهیزات شود.

- چنگال‌ها:

این قطعات در لیفتراک شما قسمت جلویی عملکرد وسیله نقلیه هستند و بسیاری از کارهای سنگین را انجام می‌دهند. اگر از آنها در کارخانه استفاده کنید تماس زیادی با پالت‌ها، قفسه‌ها و گاهی اوقات با دیوارها و ستون‌ها دارند. همیشه به طور منظم چنگال‌ها را مورد بررسی قرار دهید و طبق توصیه تولید کننده هر زمان 10 درصد ضخامت اصلی خود را از دست دادند، آنها را تعویض کنید. ضمنا اگر متوجه خم شدن یا شکستگی چنگال‌ها شدید نیز باید آنها را تغییر دهید.

تعمیرات و قطعات مهم لیفتراک برند دوو دوسان

بهترین تعمیرکار لیفتراک دوو دوسان کیست؟

تعمیر لیفتراک دوو دوسان اصلا کار آسانی نیست. شما باید این تعمیر را به افرادی بسپارید که ویژگی‌های یک تعمیرکار قابل اعتماد لیفتراک را داشته باشند. بسیاری از قطعات به کار رفته در این لیفتراک ارزش زیادی دارند و تعویض آنها می‌تواند هزینه سنگینی برای مالک داشته باشد. برای انتخاب تعمیرکار به میزان تخصص و تجربه او نگاه کنید و اصلاً توجه خودتان را به سمت هزینه‌ای که دریافت می‌کند نام ببرید. تفاوت هزینه در تعمیر لیفتراک آنقدر زیاد نیست که ارزش ریسک کردن داشته باشد.

تعمیرکاران مجرب نمایندگی دوو دوسان

معمولا نمایندگی دوو دوسان تعمیرکاران مجربی دارد که بتوانند مشکل شما را برطرف سازند. اول به آنها مراجعه کنید اما اگر نمایندگی تعمیرکار نداشت یا تعمیرکار نتوانست مشکل شما را برطرف سازد، به دنبال کسی باشید که در کنار تجربه و تخصص، تعهد هم داشته باشد.

بسیاری از تعمیرکاران فقط فکر این هستند که منافع مالی خودشان را تامین کنند و به همین خاطر مشکل شما را کامل برطرف نمی‌کنند. آنها به دنبال این هستند که لیفتراک شما را همیشه وابسته به خود نگه دارند و از این طریق یک محل درآمد ثابت ایجاد کنند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا