021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

معرفی مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2307

کوماتسو به عنوان یکی از پرفروش ترین شرکت های فروش ماشین آلات صنعتی و لیفتراک، همواره سعی داشته تا نیازهای کاربران را به بهترین نحو در سراسر جهان برطرف کند. آلفا ماشین نیز در ایران به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو آمادگی دارد تا تمام مشکلات به وجود آمده برای لیفتراک های شما را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت برطرف کند. آلفا ماشین به واسطه ی چند سال تجربه و با حضور اساتید بنام این حوزه همواره سعی داشته تا با وارد کردن با کیفیت ترین لیفتراک های موجود در بازار جهانی، شما عزیزان را به خوبی از داشتن یک لیفتراک مطمئن بهره مند کند.

آلفا ماشین به عنوان نمایندگی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو و سایر لیفتراک های موجود در بازار با ارائه ی خدمات فروش و خدمات پس از فروش به شما کاربران، تمام مشکلات این نوع ماشین را به خوبی برطرف خواهد کرد.

معرفی لیفتراک کوماتسو

کوماتسو به عنوان دومین برند بزرگ سازنده ی ماشین آلات صنعتی در جهان با حدود یک قرن تجربه، هم اکنون محصولات خود را در اکثر نقاط جهان در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از با کیفیت ترین قطعات و بهره بردن از پیشرفته ترین تکنولوژی در ساخت لیفتراک های کوماتسو نشان می دهد که این برند ماشین سازی، همواره سعی در جلب رضایت کاربران خود داشته است.

کوماتسو لیفتراک های خود را در انواع مختلف مانند: لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی و لیفتراک گاز سوز- دوگانه سوز به بازار عرضه می کند. لیفتراک های دیزلی به دلیل قدرت زیاد و البته ایجاد آلایندگی بالا بیشتر در انبارهای صنعتی و فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. لیفتراک های برقی نیز به دلیل موتوری با ضریب اطمینان بالا و همچنین عدم ایجاد آلودگی بهترین نوع لیفتراک برای استفاده در انبارهایی که نباید در آن ها آلودگی ایجاد شود هستند. لیفتراک های گازسوز نیز عملکردی مشابه لیفتراک های برقی دارند. ما در آلفا ماشین تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو را برای انواع مختلف جهت ارائه خواهیم داشت.

ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

ما در مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو برای شما عزیزان انواع خدمات تعمیراتی و تعویض قطعات را انجام خواهیم داد. چنانچه لیفتراک شما با مشکل مواجه شد کارشناس های ما ضمن بررسی دقیق لیفتراک شما تصمیم به تعمیر یا تعویض قطعه برای شما خواهند گرفت. چنانچه قطعه ی مورد نظر قابل تعمیر نباشد، یک قطعه با کیفیت اصلی و گارانتی شرکت کوماتسو جایگزین قطعه ی معیوب خواهد شد. ما در آلفا ماشین تعمیر و تعویض قطعه ای که توسط کارشناسان و متخصصین ما انجام شده را برای شما تضمین می کنیم. چنانچه قطعه ی مورد نظر با مشکل مواجه شد ما به واسطه ی دادن گارانتی به شما، قطعه را مجدد برای شما بررسی خواهیم کرد.

سخن پایانی

همواره تاکید می کنیم برای تعمیر و تعویض قطعات لیفتراک خود به یک مرکز نمایندگی معتبر رجوع کنید. متا در آلفا ماشین با ارائه ی تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو به شما، مشکل لیفتراک شما را در اسرع وقت حل خواهیم کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا