021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با مهمترین قطعات هلی و تعمیرات لیفتراک هلی

آشنایی با مهمترین قطعات هلی و تعمیرات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 529
برچسب ها

آشنایی با مهمترین قطعات لیفتراک هلی

برای کسی که می‌خواهد لیفتراک هلی بخرد و از آن استفاده کند، آشنایی با تعمیرات رایج و قطعات مهم این ماشین صنعتی ارزش و اهمیت زیادی دارد. شناخت قطعات و ارزش آن‌ها به او کمک می‌کند تا هنگام استفاده، متوجه باشد که هرگونه خطا یا رانندگی غلط چه آسیبی برای لیفتراک به همراه خواهد داشت. در این شرایط او متوجه خواهد بود که برای هر آسیب چقدر باید هزینه کند و ضرر و زیان مالی داشته باشد.

از باتری‌ها و شارژرها گرفته تا تسمه‌ها، فیلترها، استارت‌ها و بسیاری موارد دیگر از جمله قطعاتی هستند که در یک لیفتراک هلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قطعات HELI را از طریق نمایندگی مورد تایید آن خریداری کنید می‌توانید از گارانتی ۶ ماهه آن بهره مند شوید.

خرید قطعات جایگزین

ضمناً دقت داشته باشید که در خرید قطعات جایگزین حتماً به سراغ محصولاتی که خود HELI تولید کرده است بروید. این شرکت به دلیل اینکه به دنبال کیفیت برتر در زمینه تولید قطعات لیفتراک است، همیشه محصولات جدید را بر اساس مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها و علوم روز دنیا تولید می‌کند. این موضوع به شما کمک می‌کند تا لیفتراک بهتر و با کیفیت‌تر در اختیار داشته باشید.

البته به این موضوع هم دقت کنید که همیشه تعویض قطعه تنها راه موجود نیست. گاهی اوقات یک تعمیر سطحی و ارزان می‌تواند مشکل قطعه را برطرف کند. پس همیشه بهترین تصمیم را بگیرید.

قطعات لیفتراک هلی

تعمیر لیفتراک هلی چگونه است؟

لیفتراک هلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است اما بلاخره یک ماشین صنعتی احتمال خرابی هم دارد. هیچ چیزی در این دنیا وجود ندارد که همیشه سالم بماند و دچار مشکل نشود. مهم این است که در هنگام مشکل و خرابی، شما بهترین رویکرد را برای تعمیر لیفتراک دنبال کنید.

اگر برای تعمیر لیفتراک حساسیت نداشته باشید، احتمال بروز هر اتفاق تلخی در آینده چه از نظر مالی و چه از نظر جانی برای شما قابل پیش بینی است. همیشه در ذهن خودتان به این نکته فکر کنید که لیفتراک با یک ماشین سواری مثل پراید یا پژو تفاوت زیادی دارد. نمی‌توان آن را به هر تعمیرکار ناشناسی سپرد.

تعمیر لیفتراک هلی توسط تعمیرکاران متخصص

برخی قطعات هلی در کشور ما کمیاب هستند و آسیب جدی به آنها ممکن است لیفتراک را برای شما بی کاربرد کند. بهترین راه حل برای تعمیر چنین دستگاه‌هایی سپردن آنها به تعمیرکاران متخصص و مجرب است که معمولاً در نمایندگی هلی آن‌ها را راحت تر پیدا می‌کنید.

نمایندگی به دلیل اینکه مسئولیت تمام لیفتراک‌های شرکت هلی در ایران را بر عهده دارد، تلاش می‌کند افرادی را برای تعمیر به صورت تخصصی آموزش دهد. از طرفی معمولاً هزینه تعمیر در نمایندگی نسبت به بیرون پایین تر است و از لحاظ اقتصادی هم برای شما مفید می‌باشد. البته اگر قصد داشتید برای تعمیر به سایر تعمیرکاران مراجعه کنید به هیچ وجه هزینه را اولویت خودتان قرار ندهید.

لیفتراک ماشین گران قیمتی است و برای تعمیر و بهبودی آن اولین چیزی که باید مد نظر شما باشد، کیفیت است. پس هیچ وقت آن را برای هزینه کمتر نابود نکنید و همیشه اولویت شما تعمیر کامل قطعه معیوب لیفتراک باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا