021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک کوماتسو

خرید لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3694

 دستگاه های تولیدی برند کوماتسو در تمام جهان شهرت یافته اند و امروزه کمتر کسی است که نام کوماتسو به گوش او نخورده باشد.
یکی از دستگاه های تولیدی این شرکت بزرگ، لیفتراک کوماتسو می باشد. لیفتراک های کوماتسو به سه دسته اصلی لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز تقسیم بندی می شوند. لیفتراک های کوماتسو می توانند بارهایی با وزن 1 تا 48 تن را جابه جا نمایند. کارایی هر یک از این مدل های لیفتراک، بستگی به ظرفیت بارگیری و مشخصات فنی آن ها دارد.

مروری بر لیفتراک های کوماتسو

لیفتراک های کوماتسو تا حدود زیادی توانسته اند تمام نیازهای صنایع و کارخانجات را تأمین کنند. برای طراحی و تولید این لیفتراک ها، مدرن ترین و جدیدترین فناوری ها به کار گرفته شده است. تمام مدل های این لیفتراک ها، کیفیت بسیار بالایی دارند و مطابق با استانداردهای جهانی تولید و روانه بازار شده اند. لیفتراک برقی، یکی از پرکاربردترین لیفتراک های کوماتسو است. ابعاد این دستگاه بسیار کوچک بوده و در فضاهای سربسته و محدود کاربرد فرآوان دارد. حداکثر ظرفیت بارگیری با این لیفتراک، 5 تن است.
مدل های بزرگ تر از لیفتراک کوماتسو، لیفتراک های دوگانه سوز و دیزلی هستند. این مدل از لیفتراک ها در فضاهای آزاد، بیشتر کاربرد دارند؛ لیفتراک دیزلی کوماتسو، ابعاد بزرگ تری داشته و از لحاظ وزن، سنگین تر است.

مهم ترین دلایل خرید لیفتراک کوماتسو

لیفتراک های کوماتسو، ویژگی های منحصر به فردی دارند که موجب محبوبیت آن ها در میان مدیران و صنایع بسیاری شده است. تمام مدل های لیفتراک های کوماتسو مجهز به سیستم فرمان هیدرولیکی و اهرم های قوی هستند. اتاقک راننده لیفتراک به گونه ای طراحی شده است که اپراتور لیفتراک به راحتی می تواند دستگاه را هدایت کند. لیفتراک کوماتسو مجهز به سیستم های خنک کننده موتور است. برخی از مهم ترین ویژگی های فنی انواع لیفتراک کوماتسو به شرح زیر است:
1) موتور قدرتمند AC
2) ایمنی بالا در عملیات بارگیری
3) عدم تولید آلودگی
4) سیستم های روشنایی عقب و جلو
5) مجهز به بالابر مخصوص اپراتور
6) سیستم سنجش حضور اپراتور در اتاقک راننده
7) سیستم کنترل هوشمند دستگاه
8) سیستم سرعت سنج
9) سیستم هشدار تخلیه شارژ باتری
10) کمربند ایمنی راننده لیفتراک
11) قابلیت اتصال لوازم جانبی
12) قابلیت تنظیم شیب و زاویه حرکت
13) سیستم هشدار روغن موتور
14) توقف روی زمین ناهموار و سطوح شیب دار

انتخاب صحیح و خرید لیفتراک کوماتسو

با توجه به مواردی که در فوق ذکر شدند، مشخصات فنی لیفتراک کوماتسو و نوع کاربری آن، دو عامل بسیار مهم هستند که در خرید لیفتراک کوماتسو موثر خواهند بود. اگر قصد خرید یک لیفتراک کوماتسو را دارید باید به عواملی نظیر ابعاد لیفتراک، سوخت دستگاه، میزان مصرف انرژی لیفتراک، مشخصات فنی و در نهایت قیمت آن دقت کافی داشته باشید.
بهترین روش برای خرید یک لیفتراک کوماتسو، مراجعه به نمایندگی های معتبر این برند می باشد. شرکت های معتبری در کشور وجود دارند که می توانند شما را در انتخاب و خرید لیفتراک راهنمایی کنند. مسأله بسیار مهم آن است که ابتدا شما باید میزان بودجه مالی و هدف خود از خرید این دستگاه ها را به خوبی مشخص نموده و سپس برای خرید لیفتراک کوماتسو اقدام کنید. در این صورت، عالی ترین انتخاب را خواهید داشت.

خرید لیفتراک کوماتسو قسمت دوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا