021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک قسمت سوم

خرید لیفتراک قسمت سوم
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4030

لیفتراک ها به دو نوع اصلی لیفتراک دستی و لیفتراک های موتوردار تقسیم بندی می شوند. لیفتراک های دستی، نوعی خاصی از لیفتراک ها هستند که با نیروی دست اپراتور حرکت می کنند و می توان کالاهای نسبتاً سبک را به وسیله آن ها جابه جا نمود. 
لیفتراک های موتوردار در واقع همان لیفتراک هایی هستند که از سوخت های مختلفی به عنوان منبع انرژی استفاده می کنند؛ لیفتراک های برقی، دیزلی، گازی و دوگانه سوز از انواع لیفتراک هایی هستند که موتورهای قدرتمندی دارند؛ این سری از لیفتراک ها موضوع اصلی بحث ما هستند و در این مطلب قصد داریم در مورد خرید این دسته از ماشین آلات انبارداری صحبت کنیم. 

به چه نوع لیفتراکی نیاز داریم؟

تصمیم گیری برای خرید یک دستگاه لیفتراک به تنهایی کار دشواری است. این دستگاه ها بسیار پیچیده هستند و هر کدام از مدل های متنوعی که در بازار وجود دارند، با وجود برندهای مختلف، اگر تخصص لازم را در این زمینه نداشته باشید نخواهید توانست لیفتراک مناسبی برای انبار یا کسب و کار خود تهیه کنید.
اگر محیط کاری شما به گونه ای است که کارکنان کمی دارید و یا فضای محدودی را برای انبار و ذخیره کالاهای خود در نظر گرفته اید و یا حتی اگر بودجه اندکی را به خرید لیفتراک اختصاص داده اید، پیشنهاد می کنیم برای خرید یک لیفتراک برقی برنامه ریزی کنید. به منظور خرید لیفتراک برقی مناسب می توانید اندکی در مورد انواع برندهای تولیدکننده این دستگاه ها تحقیق کرده  سپس به نمایندگی های مجاز فروش آن برند مراجعه نمایید. بی شک با راهنمایی های کارشناسان آن مرکز خواهید توانست بهترین انتخاب را برای خرید لیفتراک داشته باشید.
اگر مدیر یک صنعت بزرگ هستید و قصد دارید برای حمل و نقل کالا یا بارهای خود، یک دستگاه لیفتراک خریداری نمایید، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز برای شما بهترین گزینه هستند. موتورهای بسیار قوی این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت حمل بار تا وزن های بیش از 20 تن را دارند و البته با ایمنی بسیار بالا این کار را انجام می دهند. راندمان عملیات بارگیری با انواع لیفتراک دیزلی، عالی است. برای خرید لیفتراک دیزلی  دوگانه سوز نیز می توانید به نمایندگی فروش این دستگاه ها مراجعه نمایید.

چرا باید برای حمل و نقل کالا در انبارها از لیفتراک استفاده کنیم؟

خرید لیفتراک و استفاده از آن ها در انبار صنایع  کارخانه ها امروزه جزو ملزومات یک صنعت محسوب می شود. اجازه دهید به عبارت "ایمنی کار" یک نگاه اجمالی داشته باشیم. اگر قرار باشد کارگران زیادی در کارخانه شما کار کنند و میزان تولید و سوددهی شما را افزایش دهند، سلامت فردی و ایمنی محیط کار آن ها باید در درجه اول اهمیت برای شما قرار داشته باشد؛ بدیهی است کالاهایی که در صنعت شما تولید می شوند وزن بسیار بالایی دارند؛ اکنون تصور کنید هر کارگری بخواهد با استفاده از نیروی ماهیچه های خود، بار را جابه جا کند! چه اتفاقی خواهد افتاد؟ واضح است. پس از مدت کوتاهی آن کارگر سلامتی خود را از دست می دهد و از همه مهم تر اینکه، وقت و هزینه زیادی صرف این کار فیزیکی خواهد شد که برای کارخانه شما جز ضرر نتیجه ای در بر نخواهد داشت. 
با توجه به موارد فوق، آیا بهتر نیست با خرید لیفتراک مناسب هم در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و هم راندمان عملکرد خود را افزایش دهید و هم سلامت و ایمنی کارکنان خود را تضمین نمایید؟! 

خرید لیفتراک قسمت اول

خرید لیفتراک قسمت دوم

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا