021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک با چه شرایطی ارائه می گردد؟

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک با چه شرایطی ارائه می گردد؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2586

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک در نمایندگی

نمایندگی ها و همچنین تعمیرگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور فعالیت دارند که می توانند انواع و اقسام مشکلات به وجود آمده برای لیفتراک ها در برند های مختلف را به بهترین شکل ممکن از بین ببرند. نمایندگی ها امروزه شرایط بسیار خوبی را برای ارائه ی خدمات تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک برای کاربران خود به وجود آورده اند تا افراد بدون درد سر و مشکل خاصی نسبت به از بین بردن مشکلات به وجود آمده اقدام نمایند.

در صورتی که افراد به تعمیرگاه های مجاز به غیر از نمایندگی لیفتراک خود مراجعه نمایند بهتر است برخی نکات بسیار ساده را در نظر بگیرند و سپس اقدامات لازم را به عمل بیاورند. اولین نکته در نظر گرفتن سابقه ی تعمیرگاه مد نظر می باشد و مورد بعدی دریافت هزینه های معقول در قبال ارائه ی خدمات و همچنین برخورداری از تعمیرکاران با تجربه و دارای مهارت می باشد که باید به آن ها توجه شود.

هزینه های مربوط به تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک چقدر می باشد؟

دریافت هزینه های مربوط به خدمات تعمیر کاری بسته به برخی پارامتر ها متفاوت و منحصر به فرد می باشد. برای مثال برند لیفتراک و همچنین قسمتی از لیفتراک که در آن ایراداتی به وجود آمده است می تواند در هزینه هایی که توسط نمایندگی و یا تعمیرگاه در قبال تعمیر لیفتراک دریافت می کند تغییراتی ایجاد کند. نکته ای که باید افراد به آن توجه کنند این است که دریافت هزینه های بسیار گزاف برای تعمیر لیفتراک حاکی از کیفیت بسیار بالای خدمات مجموعه ی فوق ندارد.

قیمت قطعات لیفتراک به دلیل این که وارداتی هستند وابستگی بسیار زیادی به قیمت ارز دارند. با توجه به نوسانات قیمت ارز و عدم ثبات اقتصادی در کشور نمی توان قیمت دقیق قطعات لیفتراک را ذکر کرد. علاوه بر این موضوع باید بگوییم که قیمت قطعات با یکدیگر متفاوت بوده و یکسان نمی باشند و همچنین قیمت قطعات برند های مختلف نیز تفاوت هایی را با یکدیگر دارا می باشند.

تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک

رعایت چه مواردی سبب افزایش طول عمر لیفتراک و عدم نیاز کاربر به تعمیرات و قطعات انواع لیفتراک می گردد؟

افراد برای افزایش طول عمر لیفتراک خود می بایست چند نکته ی بسیار ساده و آسان که انجام آن ها اصلا سخت نمی باشد را رعایت کنند تا باعث افزایش طول عمر لیفتراک خود شوند. یکی از این نکات بسیار ساده انجام عمل بارگیری و یا بارگذاری به صورت آرام و با حوصله است زمانی که با عجله این عمل انجام شود ممکن است شاهد آسیب رسیدن به لیفتراک باشیم.

یکی از مهم ترین نکات و البته ساده ترین نکات برای افزایش طول عمر لیفتراک، چک کردن دوره ای و مرتب میزان موجودی روغن هیدرولیک لیفتراک است. روغن هیدرولیک لیفتراک در صورتی که به اندازه ی کافی و معین موجود نباشد شاهد به وجود آمدن مشکلات بسیار عدیده ای برای لیفتراک خواهیم بود که از بین بردن این مشکلات ممکن است برای افراد گران تمام شود.

مورد بعدی هم که می بایست توسط کاربران در جهت افزایش طول عمر لیفتراک رعایت شود این است که پس از به اتمام رسیدن وقت کاری، لیفتراک را در یک محل بدون مزاحم پارک کرده و پس از خاموش کردن لیفتراک نسبت به جداسازی شاخک های آن اقدام نمایند

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا