021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1366

برای تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چه اقداماتی باید انجام داد؟ لیفتراک دستگاهی برای جا به جایی انواع کالا ها در کارخانه ها و انبار ها و همچنین شرکت ها است. این نوع ماشین در انواع مختلف توسط شرکت های گوناگون در سراسر جهان تولید می شود. لیفتراک ها مانند هر وسیله ی دیگری به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. در این مقاله می خواهیم نحوه تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک را به اطلاع شما برسانیم.

نحوه تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

وجود لیفتراک در کارخانه ها و انبار ها بسیار مفید است. علاوه بر سرعت بخشی به انجام کار می تواند همزمان کار چند نفر را انجام دهد. بنابراین تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک بسیار اهمیت دارد. برای این کار لازم است روزانه دستگاه خود را بررسی کنید و به صورت منظم سرویس دهی دوره ای آن را انجام دهید. با این کار می توانید به مدت طولانی و سالیان سال از لیفتراک خود استفاده کنید بدون آنکه بازدهی آن پایین آید.

شرایط تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک

برای چکاب روزانه جهت تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک لازم است موارد زیر را بررسی کنید:

1- میزان سطح روغن خنک کننده ها، روغن موتور و روغن هیدرولیک لیفتراک را روزانه چک کنید. با این کار بازدهی بالای لیفتراک و قدرت آن حفظ می شود. همچنین نیاز به تعمیر موتور پیدا نمی کند.

2- تمیز کردن لیفتراک به صورت منظم و شست و شوی آن بعد از انجام کار باعث خنک شدن دستگاه و قطعات آن می شود. با این کار گرد و غبار روی قطعات نیز از بین می رود و ظاهر دستگاه نو می ماند.

3- لاستیک لیفتراک همیشه باید چک شود چراکه ممکن است به دلیل کارکرد آن در طول روز لاستیک ها دچار سایش و کم بادی شده باشند. در صورتی که لاستیک ها کم باد شوند روی آن ها فشار وارد شده و ممکن است منفجر شوند. بنابراین توصیه می شود حداقل هفته ای یک بار توسط فشار سنج مخصوص میزان باد لاستیک ها چک شود.

4- هنگامی که به ناچار مجبور شدید بعضی از قطعات لیفتراک را تعویض کنید مطمئن شوید که قطعه جایگزین با کیفیت و اصل است. در این صورت هم بازدهی دستگاه حفظ می شود و هم طول عمر قطعات بالاتر است.

5- به دلیل انجام کارهای سنگین و زیاد با لیفتراک ممکن است به سیستم ترمز آن آسیب وارد شود. هنگامی که سیستم هشدار ترمز فعال شد لازم است برای جلوگیری از خسارات بیشتر زودتر آن را بررسی کنید. میتوانید با تعویض به موقع لنت ها و رگلاژ صحیح از وارد شدن خسارات بیشتر به دستگاه جلوگیری کنید.

تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک چگونه است؟

6- در فصول سرد بهتر است لیفتراک در جای گرم مانند داخل انبار نگهداری شود. همچنین استفاده از ضد یخ برای لیفتراک دیزلی و دوگانه سوز نباید فراموش شود.

7- قبل از شروع به کار بهتر است لیفتراک به مدت ۱۵ دقیقه در جای خود روشن بماند.

8- هر روز اتصال شاخک ها را بررسی کنید. با این کار از بروز اتفاقات ناگهانی جلوگیری می کنید.

فروش این نوع ماشین

در خصوص تعمیر و فروش و نگهداری لیفتراک لازم است به مواردی توجه شود. اگر دستگاه لیفتراک دسته دوم باشد و قصد فروش آن را داشته باشید لازم است با مشورت افراد متخصص در زمینه بازار لیفتراک در مورد نحوه قیمت گذاری آن مشورت کنید. فروش لیفتراک به موارد زیادی همچون مدل لیفتراک، برند، میزان کارکرد، سلامت دستگاه و... بستگی دارد.

سخن آخر

با تعمیر و نگهداری درست لیفتراک خود توسط مجموعه معتبر آلفا ماشین می توانید طول عمر آن را افزایش دهید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا