021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز

خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3614

 به لیفتراک هایی که از سوخت دیزل و گاز طبیعی به عنوان منبع سوخت استفاده می کنند در اصلاح، لیفتراک های هیبریدی گفته می شود. ذکر یک نکته در مورد لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز یا هیبریدی ضروری می باشد؛ عبارت "هیبرید" در مورد لیفتراک، به معنای استفاده این دستگاه از دو منبع سوخت متفاوت است؛ به طور مثال، سوخت دیزلی و پروپان، سوخت دیزل و برق و یا موارد شبیه به این ها، به عنوان یک سوخت هیبرید به شمار می روند. بسیاری از این سوخت ها در مرحله تحقیقات صنعتی هستند و کاربرد آن ها هنوز رایج نشده است؛ اما مصرف دیزل – گاز برای لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز، یک کاربرد عادی می باشد.

افرادی که برای ایجاد تغییر و تحول اساسی در کسب و کار یا انبارهای خود، به دنبال خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز هستند، می توانند با بررسی ویژگی های خاص این محصول در برندهای متنوع بازار و ارزیابی امکانات و قابلیت های آن، بهترین مدل این لیفتراک ها را خریداری کنند.

لزوم خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز برای حمل و نقل کالا

عموماً خرید یک لیفتراک به طور مستقیم با نوع کاربری و هزینه دستگاه ارتباط دارد. نمی توان به طور قطع گفت که کدام یکی از انواع لیفتراک ها (برقی – دیزلی – دوگانه سوز) با ظرفیت های بارگیری مختلف، کاربرد بیشتری در صنایع دارند، اما با توجه به آمار جهانی، پس از لیفتراک های برقی، لیفتراک های دوگانه سوز، رایج ترین دستگاه های حمل بار هستند. خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز نیز از این امر مستثنی نیست.
خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است، در انبارهای کوچک می توان از آن استفاده کرد و از طرفی دیگر، این لیفتراک ها با محدودیت سوختی مواجه نخواهند بود. این دستگاه ها تا سال های طولانی می تواند عملیات بارگیری را با ایمنی بالا انجام دهند.
یکی از مزیت هایی که می توان برای خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز بیان نمود این است که وجود یکی از این لیفتراک ها برای صنایع و مشاغلی که به تازگی راه اندازی شده اند و با محدودیت بودجه روبرو هستند، پیشنهاد مناسبی می تواند باشد. به جای خرید لیفتراک به منبع انرژی یکتا، می توان یک لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز خرید و از این طریق در هزینه های اضافی صرفه جویی کرد.

نکات مهم در خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز

خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز

پیشنهاد می کنیم برای خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز که مورد نظر شما است (مدل های مختلف لیفتراک دوگانه سوز تویوتا، کوماتسو، هیوندا، زوم لاین، لیفتراک های ایرانی و ...)، حتماً به مراکز معتبر فروش این دستگاه ها واقع در نمایندگی فروش لیفتراک مراجعه کنید. تعمیرات و نگهداری انواع لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز به مهارت و تخصص نیاز دارد که البته می توانید پس از خرید لیفتراک، از دوره های آموزشی نمایندگی که برای اپراتورهای لیفتراک برگزار می شوند، بهره مند شوید.
با خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز، علاوه بر دریافت دستگاه اصلی، خدمات گارانتی و پشتیبانی، تأمین قطعات یدک و استفاده از سرویس بازرسی های دوره ای را نیز دریافت خواهید کرد. شرکت آلفا ماشین نیز به عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه می تواند مشاور مناسبی برای خرید لیفتراک ۳ تن دوگانه سوز باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا