021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک اشتیل

بررسی نمایندگی لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1425

 آشنایی با نمایندگی لیفتراک اشتیل

برند اشتیل، یکی از کمپانی های مهم در زمینه تولید لیفتراک و ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین می باشد که در مقایسه با برندهایی چون تویوتا، هیوندا و کوماتسو، موتور پرقدرتی دارد. موتور پرقدرت لیفتراک اشتیل، موجب افزایش عملکرد و راندمان بارگیری این ماشین صنعتی، شده است.

برند اشتیل در کشور آلمان، تاسیس شد و طی تمام این سال ها، تکنولوژی این کمپانی قوی تر شده است. از طرفی تمام ماشین آلات صنعتی موجود در نمایندگی لیفتراک اشتیل، مطابق با اصول مهندسی، تولید شده اند.

نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران

نمایندگی لیفتراک اشتیل در ایران، تمام لیفتراک ها، ماشین آلات صنعتی و ماشین آلات سنگین تولید شده را موجود دارد. برند اشتیل، جزو برندهای محبوب تولیدکننده لیفتراک، است که معمولا جهت حمل و نقل بار در انبارهای کوچک و بزرگ، کاربرد دارد.

کمپانی اشتیل، دارای نمایندگی فروش در سراسر دنیا می باشد که در این بین، تعداد زیادی نیروی متخصص و ماهر در نمایندگی ها مشغول به کار هستند. پیش تر اشاره شد که انواع مدل های ساخته شده لیفتراک در نمایندگی ها، موجود است.

انواع لیفتراک اشتیل

لیفتراک برقی اشتیل و لیفتراک دوگانه سوز اشتیل، توانایی جابه جایی بار تا 8 تن را دارند. لیفتراک برقی و لیفتراک دوگانه سوز، در محیط های کوچک و نسبتا بزرگ، مورد استفاده قرار می گیرند. باتری لیفتراک برقی اشتیل، توان فعالیت پیوسته تا 8 ساعت را دارد. لیفتراک برقی اشتیل، هیچ گونه آلودگی در سطح شارژ باتری، ال سی دی های صوتی و سوختی ماشین، ایجاد نمی کند.

بین سه مدل لیفتراک، لیفتراک برقی اشتیل سبک تر از لیفتراک دیزلی اشتیل، می باشد. ظرفیت و گنجایش لیفتراک اشتیل، بسته به مدلی که دارد، متنوع است. اصلی ترین هدف نمایندگی لیفتراک اشتیل، ارائه مشاوره رایگان جهت فروش تجهیزات به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران، می باشد. می توانید جهت ارتباط با نمایندگی لیفتراک اشتیل، از طریق وب سایت، اقدام نمایید.

نمایندگی لیفتراک اشتیل

استعلام قیمت تجهیزات انبارداری از نمایندگی های اشتیل

امروزه با توجه به نوسانات دلار، قیمت تجهیزات انبارداری اعم از ماشین آلات صنعتی مانند لیفتراک، را تحت تاثیر قرار داده است. گاها با کاهش قیمت دلار، شاهد کاهش جزئی قیمت و با افزایش قیمت دلار، شاهد افزایش چشم گیر قیمت تجهیزات، هستیم. از این رو، جهت استعلام قیمت، می توانید با مشاوران نمایندگی لیفتراک اشتیل در ارتباط باشید و از قیمت حدودی محصولات مطلع گردید.

شرایط خرید و فروش نمایندگی ها

شرایط خرید و فروش نمایندگی ها، بسته به سیاست فروش آن ها، می باشد و گاها به صورت شرایطی و قسطی با خریداران، کنار می آیند. البته، ناگفته نماند که غیر از قیمت دلار، نوع لیفتراک اشتیل هم اهمیت دارد.

این که لیفتراک مدنظر شما، دیزلی است یا دوگانه سوز یا برقی، در قیمت محصول موثر است. مدلی که مشتری انتخاب می کند، بسیار در قیمت موثر است. اگر انتخاب مشتری محصول و پروداکت مدرن تر و مجهزتر باشد، قاعدتا قیمت آن بالاتر می رود. قاعدتا تجهیزات مدرن و مجهز، گران تر از تجهیزات قدیمی و بدون امکانات، است.

علاوه بر تمام این ها، گاها مسافت مشتری از نمایندگی، دور است و می بایست یک هزینه مازاد جهت حمل لیفتراک اشتیل، در نظر بگیرد. تمام این عوامل، موجب تعیین دقیق قیمت لیفتراک در نمایندگی لیفتراک اشتیل، می شوند. ناگفته نماند که هر نمایندگی لیفتراک اشتیل موظف به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان، می باشند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا