021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نکات ضروری برای خرید لیفتراک کارکرده

نکات ضروری برای خرید لیفتراک کارکرده
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2199

خرید لیفتراک کارکرده  می‌تواند یک روش مقرون به‌صرفه برای شرکت‌ها به ویژه شرکت‏های کوچک‌تر باشد.  با این حال، تجهیزات کارکرده  خطرات خاصی دارند که به طور بالقوه می‌تواند در درازمدت برای مشتریان هزینه بر باشد. ما با ارائه نکاتی ضروری در مورد خرید لیفتراک کارکرده، به شما کمک خواهیم کرد یک خرید مطمئن را داشته باشید و نگران خطرات احتمالی آن نباشید.

 

 بررسی عوامل تأثیر گذار هنگام خرید لیفتراک کارکرده

به دلیل اهمیت سرمایه گذاری برای خرید لیفتراک کارکرده لازم است نکاتی را  هنگام خرید بررسی کنید تا یک لیفتراک دست دوم مناسب را خریداری کنید. در ادامه به بررسی این نکات خواهیم پرداخت:

 

1. اطمینان حاصل کنید که کامیون برای کار شما مناسب است:

از آنجا که مدل‏های مختلفی از لیفتراک کارکرده در بازار وجود دارند ابتدا باید یک سری سؤالات را از خود بپرسید تا مطمئن شوید لیفتراک برای کار و فضای شما مناسب است یا خیر؛ بنابراین باید از خود بپرسید  آیا لیفتراک شما به طور مرتب مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ در کجا کار خواهید کرد؟ در داخل خانه، خارج از منزل یا هر دو؟ بارها چقدر سنگین خواهند بود؟ آیا محدودیت‌های زیست محیطی در مورد سر و صدا یا دود وجود دارد؟ لیفتراک چقدر فضای برای مانور لازم دارد؟ آیا دکل به اندازه کافی بلند است که به بالاترین قفسه‌ها برسد؟ آیا دکل به اندازه کافی پایین می‌آید تا در پایین‌ترین درها و سقف‌ها جای بگیرد؟ در انتخاب لیفتراک کارکرده  مناسب باید همه این موارد را در نظر گرفت. یک نماینده معتبر برای بررسی اطمینان از مناسب بودن لیفتراک، می‏تواند اطلاعات لازم را  در اختیار شما قرار دهد.

 

2. انجام یک بازرسی بصری:

یکی از معایب بارز خرید آنلاین این است که شما به تصاویر و توضیحات فروشنده تکیه می‌کنید. یک بازرسی بصری باید به دنبال هرگونه زنگ زدگی، آسیب و یا نشانه‌های شکستگی (مانند ترک‌ها، جوشکاری تعمیر یا نشت مایعات)  باشد.  

 

3. از عملکرد لیفتراک کارکرده تست بگیرید:

خرید یک لیفتراک دست دوم بسیار جدی‌تر از خرید خودروی دست دوم است. این تجهیزات به طور بالقوه خطرناک هستند؛ بنابراین منطقی نیست که بدون تست عملکرد، پول را پرداخت کنید؛ بنابراین عملکرد لیفتراک  را به صورت آزمایشی بررسی کنید و  در صورت عدم رضایت خودتان، به یک اپراتور اجازه دهید این تست را انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که تمام عملکردهای لیفتراک  به‌درستی کار می‌کنند.  تست‌های خود را روی زمین صاف و تمیز انجام دهید. علاوه بر این رنگ دودهای اگزوز را بررسی کنید.

 

4- ضمانت را بازرسی کنید:

ضمانت هنگام خرید لیفتراک کارکرده بسیار مهم است. مهم است که بدانید مدت زمان باقیمانده ضمانت چه قدر است و چه مواردی را تحت پوشش قرار می‌دهد. اگر یک لیفتراک  ضمانت تولید کننده را دارد، برای اطمینان از انتقال گارانتی، باید  با شرکت مربوطه تماس بگیرید؛ زیرا بعضی از لیفتراک‏ها بعد از انتقال به شخص دیگر، شامل ضمانت نمی‏شوند.

 

5- اطمینان حاصل کنید که لیفتراک وارداتی بدلی نیست:

اطمینان حاصل کنید که لیفتراکی که به دنبال خرید  آن هستید،  علامت اصلی CE را دارد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که صفحه شناسایی، دفترچه راهنما، گواهی CE و کلیه برچسب‌ها و هشدارها به زبان اصلی است. اگر این موارد را نداشته باشد نشان دهنده آن است که لیفتراک از یک شرکت معتبر نیست. با خرید لیفتراک‏های کارکرده از شرکت‏های غیر معتبر، در تأمین قطعات و تعمیر آن با مشکل مواجه خواهید شد.

 

6. در صورت خرید لیفتراک برقی، اطمینان حاصل کنید که عمر باتری آن در حال اتمام نیست:

 باتری‌های لیفتراک برقی گران هستند. در واقع، باتری می‌تواند ارزش بیش از 40٪ از کل دستگاه را داشته باشد. به همین دلیل، واقعاً مهم است  که میزان عمر باقیمانده باتری را بدانید. به عنوان یک قاعده کلی، به طور متوسط یک ​​باتری FLT 1200 شارژ خواهد داشت و در هر بار شارژ تقریباً 5 ساعت لیفتراک کار می‏کند؛ بنابراین، با تقسیم ساعت‌های کار لیفتراک در پنج، می‌توانید تصور کنید که عمر باتری چقدر است. علاوه بر این بررسی بصری باتری را فراموش نکنید. برای آرامش خاطر بیشتر، گارانتی باتری را جداگانه درخواست کنید و از یک متخصص در زمینه باتری بخواهید که باتری را برای شما آزمایش کند.

http://www.fork-truck.org.uk

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا