021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - روش تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

روش تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1139

مزیت تعمیرات دوره ای لیفتراک کوماتسو

هر دستگاهی عمر مفید خود را دارد و نمی توان انتظار کارکرد بیش تر را از آن داشت. با این حال روش های زیادی برای نگهداری طولانی مدت از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی وجود دارد. بسیاری از افراد، پیش از خرید نگران خرابی زود هنگام لیفتراک هستند. با این حال تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو، می تواند نگرانی عموم افراد را برطرف کند.

- بازرسی های مکرر و تعمیر لیفتراک نتایج مثبتی برای یک شرکت دارد. نکته اصلی این است که فعالیت کاری در نتیجه خرابی های مکانیکی و رویدادهای پیش بینی نشده ناشی از این اتفاق تعلیق نمی شود. این ما را به ایجاد برنامه ریزی مناسب و کنترل بهره وری و هزینه ها سوق می دهد.

- علاوه بر این، با بررسی های دوره ای، از حوادث، تصادفات و همچنین تعمیراتی که می تواند بسیار گران باشد جلوگیری می شود. با کمک تعمیرات دوره ای، می توانید از پرداخت هزینه های گزاف جلوگیری کنید.

- تخمین زده می شود که نگهداری خوب دستگاه لیفتراک، بهره وری را تا 25 درصد بهبود می بخشد و هزینه ها را تا 30 درصد کاهش می دهد.

در انبارها و تأسیساتی که تعداد زیادی محصول در آن جابجا می شود، ماشین آلات بارگیری و حمل و نقل ضروری هستند. به همین دلیل مهم است که با تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو، اطمینان حاصل شود که دستگاه ها همیشه در شرایط عالی هستند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

نکاتی که حین تعمیر لیفتراک باید بدانید

انجام منظم یک سری بررسی‌های به موقع و تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو باعث می‌شود که آنها همیشه در شرایط عالی قرار بگیرند. بنابراین، توصیه می کنیم این عناصر را مرور کنید:

1- باید از سالم بودن فرمان و لاستیک ها اطمینان حاصل کنید. هم ثبات و هم اجتناب از واژگونی دستگاه به لاستیک ها بستگی دارد. بنابراین زمان تعمیر لیفتراک اول از هر چیز لاستیک را بررسی نمایید.

2- همچنین باید به فشار باد لاستیک و آج آن نیز دقت داشته باشید. در صورتی که لیفتراک در محیط های کثیف استفاده شود، ممکن است لاستیک آن کمی ساییده شود.

3- احتیاط دیگری که باید مبذول دارید، بازرسی ترمزها با توجه ویژه به ترمز دستی است.

4- آگاهی از صداهای غیرعادی یا رفتار عجیب دستگاه به ما کمک می کند تا حوادث کوچک را پیش از جدی شدن پیش بینی و حل کنیم. بنابراین در صورت شنیدن صداهای غیر معمول از لیفتراک، حتما از منشا صدا مطلع شوید تا به مشکل آن پی ببرید.

5- برنامه تعمیر لیفتراک و نگهداری از آن باید با رعایت ویژگی های زمانی مشخص اعم از روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه یا سالانه انجام شود. همه اینها به استفاده ما از هر ماشین آلات بستگی دارد.

در این موارد، بهترین راه حل، مشاوره با یک سرویس فنی معتبر است. تیم حرفه ای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو پس از بررسی همه جانبه دستگاه شما اطمینان حاصل می کنند که همه چیز به درستی کار می کند. بنابراین اگر خودتان قادر به تعمیر لیفتراک نیستید، توصیه می کنیم که به هیچ عنوان دست به چنین اقدامی نزنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا