021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - روش های مهم برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

روش های مهم برای  تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2222

چند روش مناسب برای تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان؟

در طی روز، لیفتراک دوو دوسان تحت فشار زیادی قرار می گیرد،  به همین دلیل، بررسی دقیق یک لیفتراک قبل از کار بسیار مهم بوده و مانع از خرابی های بزرگ و تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان می شود. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از استفاده از لیفتراک دوو دوسان بررسی کنید تا از ایمنی، کارایی و بهره وری لیفتراک خود اطمینان حاصل کنید.

۱- لاستیک ماشین؟

قبل از سوار شدن به لیفتراک دوو دوسان، مطمئن شوید که لاستیک های لیفتراک باد شده باشد و آنها را از نظر سایش بیش از حد و بریدگی های عمیق بررسی کنید.

۲- چراغ، بوق و سایر وسایل هشدار دهنده؟

چراغ ها نیز بخشی جدایی ناپذیر از ایمنی لیفتراک هستند. حتماً چراغ های جلو، چراغ های عقب و چراغ های کار را بررسی کنید. بوق و سایر وسایل هشدار دهنده مانند چراغ های روشنایی، پشتیبان گیری یا هشدارهای مسافرتی باید از نظر عملکرد صحیح بررسی شوند تا در صورت خرابی اقدام به تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان  چک کرد.

۳- ترمز؟

ترمزها نقشی بزرگ در ایمنی اپراتور بازی می کنند. بنابراین هنگام فشار دادن روی ترمز دستی، لیفتراک باید به راحتی متوقف شود. حتی آنها باید در برابر کمی شتاب نیز متوقف شوند. اگر این عامل در لیفتراک به خوبی کار نکند ممکن است در آینده دچار خسارت بزرگتری شوید.

۴- چنگال؟

چنگال ها بخشی از لیفتراک دوو دوسان  هستند که وظیفه بلند کردن و نگهداری بار را بر عهده دارند. بررسی اینکه آیا چنگال ها در ابتدای هر شیفت خم شده یا فرسوده هستند می تواند از بروز حوادث جلوگیری کند. موقع بررسی آنها اطمینان حاصل کنید که هیچ ترکی وجود ندارد، قفل های موقعیت در وضعیت کاری خوبی قرار دارند و شکسته، خرد و ساییده نشده اند. در صورت خرابی باید این قسمت باید به مراکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان  تا آنها را تعویض نمایید.

تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

۵- سطح مایعات؟

قبل از شروع به کار با  لیفتراک دوو دوسان ، تمام سطح مایعات (روغن، سوخت، سطح خنک کننده رادیاتور و روغن هیدرولیک) را بررسی کنید. برای انجام صحیح این کار، اطمینان حاصل کنید که لیفتراک در یک سطح و یکنواخت قرار دارد.

۶- منابع نیرو و سوخت؟

اگر لیفتراک دوو دوسان شما از نوع LPG، گاز یا گازوئیل است، سطح سوخت آن را بررسی کنید. اگر لیفتراک دوو دوسان شما از طریق باتری کار می کند، مطمئن شوید که سطح الکترولیت موجود در هر سلول خوب است و باتری شارژ شده است.

توجه داشته باشید که موقعی که قسمت های گفته شده را به خوبی بررسی کردید و با اشکالاتی روبرو شدید، حتما باید به مراکز تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان  مراجعه کنید یا از آنها بخواهد به محل شما آمده و از نزدیک مشکل موجود را بررسی و آن را برطرف نمایند.

مهمترین روش های نگهداری از  لیفتراک دوو دوسان؟

بهترین روش نگهداری از لیفتراک دوو دوسان، سرویس به موقع آن در طول هفته و بعد از حمل بارهای سنگین است. این کار باعث می شود تا لیفتراک شما همواره به صورت روان تر کار کند و از سوخت کمتری برای کار خود بهره ببرد.

 

https://depts.washington.edu

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا