021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید و تعمیر لیفتراک در نمایندگی لیفتراک tcm

خرید و تعمیر لیفتراک در نمایندگی لیفتراک tcm
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1258

آیا از مزایای خرید از نمایندگی لیفتراک tcm مطلع هستید؟

نمایندگی لیفتراک tcm, علاوه بر فروش، نسبت به تعمیر و توزیع قطعات اقدام می‌کند. شرکت tcm به عنوان اولین برند ژاپنی تولید کننده لیفتراک، محبوبیت جهانی دارد. استقرار نمایندگی های این شرکت در سراسر دنیا، خرید و فروش این محصول را تسهیل نموده است.

خرید از نمایندگی لیفتراک tcm علاوه بر خرید آسان، سبب تسهیل امور حمل و نقل نیز می گردد. برند tcm با طراحی و تولید لیفتراک های متنوع در وزن های مختلف، انتخاب را برای خریداران مطلوب نموده است. پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران، مزیت بارز خرید از نمایندگی است.

عرضه انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراکtcm

شرکت ژاپنی tcm از طریق نمایندگی لیفتراک tcm، محصولات خود را روانه بازار ایران می نماید. این شرکت علاوه بر طراحی و تولید لیفتراک، در زمینه تولید گیربکس نوین لیفتراک پیشگام محسوب می‌شود.

لیفتراک های این برند همچون سایر لیفتراک ها در وزن های مختلف سبک، سنگین و نیمه سنگین روانه بازار می‌شوند. عرضه انواع لیفتراک با سوخت پیشران مختلف در نمایندگی لیفتراک tcm صورت می‌گیرد.

نمایندگی های این شرکت انواع لیفتراک های دیزلی، بنزینی، برقی و گازی را به خریداران ارائه می‌کنند. تنوع در محصولات ارائه شده، خواسته های  همه مشتریان را برآورده می‌کند. زیرا هریک از واحدهای تولیدی و انبارها به نوع خاصی لیفتراک نیاز دارند.

عرضه انواع لیفتراک در نمایندگی لیفتراکtcm

وظایف نمایندگی لیفتراک tcm

نمایندگی لیفتراک tcm، وظایف مختلفی در قبال مشتریان و شرکت بر عهده دارد. در واقع نمایندگی پل ارتباطی میان خریداران و شرکت محسوب می‌شود. نمایندگی ها در صورت انجام وظایف به طور دقیق، موجب افزایش مشتری شرکت و ارائه خدمات کافی به مشتریان می‌شوند.

وظایف نمایندگی لیفتراک tcm، تبلیغ و فروش انواع لیفتراک با خصوصیات مختلف است. نمایندگی علاوه بر فروش محصول در قبال پشتیبانی و تعمیر موظف است. اغلب مردم از وظیفه نمایندگی لیفتراک در قبال تعمیر و ارائه قطعات محصول مطلع نیستند.

نمایندگی های مذکور با ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان، نیازها و مشکلات احتمالی آنان را رفع می‌کنند. در صورتیکه سایر محصولات متفرقه بازار، از پشتیبانی و تعمیر بهره نمی برند. عدم پشتیبانی محصول، سبب بروز مشکل هنگام نقص و تعمیر محصول می‌گردد.

قیمت محصول در نمایندگی لیفتراک tcm

قیمت محصول در نمایندگی لیفتراک tcm، نسبت به قیمت سایر فروشگاه ها مناسب تر است. به طور کلی نمایندگی ها محصولات را با قیمت و خدمات مطلوب به مشتری ارائه می‌دهند. قیمت نهایی لیفتراک tcm به نوع آن و نوع سوخت مصرفی بستگی دارد.

به طور مثال قطعات لیفتراک های سبک و بنزینی نسبت به لیفتراک های سنگین یا دیزلی، ارزان تر هستند. تجهیزات و امکانات جانبی محصول نیز در قیمت آن موثر هستند. البته قیمت لیفتراک و قطعات آن به دلیل واردات، به نرخ روز ارز محاسبه می‌شود.

در صورت افزایش نرخ ارز، قیمت محصول و قطعات آن افزایش می یابد. از این رو بهترین کار پیش از خرید لیفتراک، کسب اطلاع از نرخ ارز است. خریداران محترم در صورت تمایل به خرید مطلوب و آسان، می توانند به سایت آلفا ماشین مراجعه نمایند. این شرکت نمایندگی فروش و تعمیر لیفتراک tcm را برعهده دارد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا