021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک کوماتسو

آشنایی با نمایندگی لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1000
برچسب ها

آشنایی با لیفتراک کوماتسو

شرکت لیفتراک کوماتسو در حدود صد سال پیش تاسیس شد. این شرکت همانگونه که از نام آن پیدا است یک شرکت ژاپنی بوده و نام آن از شهر کوماتسو گرفته شده است. کوماتسو در زبان انگلیسی به معنای درخت کاج کوچک می‌باشد. به همین دلیل نماد درخت کاج برای لیفتراک‌های کوماتسو انتخاب شد.

البته این نماد تا اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی به عنوان نشان کوماتسو شناخته می‌شد و پس از آن نماد دیگری انتخاب گردید. امروزه لوگوی جدید کوماتسو قابلیت اطمینان، ثبات و قدرت این شرکت بین المللی را منعکس می‌کند.

طراحی بی‌نظیر لوگو

شخصیت جسورانه سازمانی کوماتسو از طراحی بی‌نظیر لوگو آن قابل درک است. رنگ آبی موجود در نماد این شرکت نشان دهنده پیشرو بودن این لیفتراک در نوآوری‌های تکنولوژیکی جهان می‌باشد. اولین بار در دهه ۱۹۶۰ میلادی پای این محصول به ایالات متحده باز شد و سال ۱۹۷۰ توانست به یک صنعت مهم در آمریکای شمالی تبدیل شود.

آنها به دنبال این نبودند که فقط تامین کننده محصولات در آمریکا باشند بلکه امیدوار بودند بتوانند پشتیبانی مداوم برای هر مشتری ارائه دهند. در حال حاضر تمرکز کوماتسو در آمریکا تنها بر روی لیفتراک نیست، آنها محصولات متعدد دیگری را هم تولید می‌کنند. البته لیفتراک‌های آنها تنوع بسیار زیادی دارند و نیاز مشتریان مختلف را برطرف می‌سازند.

 نمایندگی لیفتراک کوماتسو

مهمترین ویژگی‌های الکترونیک کوماتسو چیست؟

خرید لیفتراک کوماتسو به چند دلیل برای شما گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. دلایل آن عبارتند از:

طراحی:

این لیفتراک‌ها از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و عملکردی بادوام و قابل اعتماد در طول عمر خود ارائه می‌دهند. در آن‌ها از تجهیزات سنگین و البته پر کاربرد استفاده شده است.

هزینه‌های عملیاتی:

برند کوماتسو تلاش می‌کند با پایین آوردن هزینه‌های عملیاتی ارزش بیشتری را از طریق محصولات خود به مشتریان ارائه دهد. این موضوع در محصولات جدیدی که این شرکت به بازار عرضه می‌کند به خوبی قابل مشاهده است.

کیفیت:

قطعاً محصولی که کیفیت نداشته باشد در بازار طرفداری نخواهد داشت. کوماتسو تلاش می‌کند محصولاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا روانه بازار کند. به همین دلیل این شرکت قاطعانه متعهد به ارائه محصولات و خدمات ایمن و نوآورانه است که به بهترین وجه نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده سازد.

پشتیبانی:

کوماتسو همیشه به دنبال این بوده است که رضایت مشتریان خود را در اولویت قرار دهد و به همین دلیل اقدام به ارائه پوشش پیشرفته Advantage نموده است.

چرا از نمایندگی، لیفتراک‌های کوماتسو را بخریم؟

اگر به بازار مراجعه کنید با فروشندگان مختلف مواجه می‌شوید که لیفتراک کوماتسو عرضه می‌کنند، اما بسیاری از آن‌ها قابل اعتماد نیستند. خرید این محصول از نمایندگی به چند دلیل برای شما بهتر است. دلایل آن را خدمت شما عرض می‌کنیم:

نمایندگی سبب می‌شود در آینده شما بتوانید از خدمات پس از فروش کارخانه کوماتسو بهره مند شوید. چنین فرصتی در بازار آزاد برای شما وجود ندارد.

از طرفی محصولاتی که در نمایندگی به فروش می‌رسد قابل اعتمادتر هستند و احتمال هرگونه کلاهبرداری در آنها به حداقل می‌رسد.

اگر محصولی مد نظر شما باشد که کارخانه کوماتسو تولید کرده و در کشور ما وجود ندارد، از طریق نمایندگی می‌توانید درخواست سفارش آن را از دفتر مرکزی کمپانی داشته باشید.

اگر از نمایندگی خرید خود را انجام دهید، در آینده می‌توانید از ضمانت نامه یا گارانتی به بهترین شکل استفاده کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا