021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - خرید لیفتراک دوو با ارزان ترین قیمت؟

خرید لیفتراک دوو با ارزان ترین قیمت؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2772

بهترین ویژگی لیفتراک دوو؟

خرید لیفتراک دوو می تواند شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کند و شما را زودتر به مقصد و هدفی که دارید برساند، آنها ویژگی های زیادی دارند و نسبت به سایر برندها ی مطرح در بازار کارآمد تر، با صرفه تر و نیز کم مصرف تر هستند.

شرکت دوو یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و راه سازی به خصوص لیفتراک در بازار جهانی است. نام فعلی خود را در سال ۱۹۷۴ به دست آورد. ترجمه کره ای آن به معنی "جهان بزرگ"است، این نام به طور کامل وسعت منافع شرکت دود را در خود منعکس می کند.

این شرکت اولین بار لودر خود را در سال ۱۹۶۸، هنگامی که بازار کره پر از تجهیزات وارداتی آمریکایی ها  بود رونمایی شد و توانست به خاطر ظاهر زیبا و کارآمد بازار کره را به دست بگیرد و بعد در سال ۱۹۷۸ اولین لیفتراک برقی شرکت دوو در این کشور معرفی شد. در آن زمان خرید لیفتراک دوو از رونق بالایی برخوردار بود.

در نمایشگاه بین المللی هانوفر، این شرکت دوازده مدل لیفتراک را به نمایش گذاشت. یک سال بعد، شرکت دوو  توانست یک گواهینامه کیفیت ۹۰۰۱ ISO و در سال ۱۹۹۷ یک گواهی ۱۴۰۰۱ ISO دریافت کند. علاوه بر این شرکت دوو بیش از ۴۶۲ دفتر نمایندگی  در ۸۷ کشور جهان دارد. این موارد نشان گر محبوبیت و علاقه مندی این برند را مشخص می کند و نیز نشان از افزایش خرید لیفتراک دوو نسبت به سایر برند ها دارد.

خرید لیفتراک دوو

 

از مهمترین مزیت هایی که باعث خرید لیفتراک دوو می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت ارزان و نیز مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان
  • پشتیبانی از سیستم های به روز و نیز هوشمند
  • پشتیبانی از ظرفیت حمل ۱ تن تا ۳۰ تن به بالای بار
  • قابلیت انتقال و جابجایی بار تا  ارتفاع ۳ متر
  • افزایش بهره وری و در عین حال کاهش هزینه های اولیه و نیز ثانویه
  • داشتن ترمزهای دیسک خنک شده با روغن،  و با کیفیت
  • تولید در طیف گسترده ای از مدل ها، رنگ ها
  • پشتیبانی از فناوری AC در تمام مدل های برقی
  • داشتن موتور و گیربکس قابل اعتماد، قدرتمند و اثبات شده
  • انتشار کمترین میزان آلودگی در مدل های دیزلی

نحوه ساخت لیفتراک دوو؟

ساخت لیفتراک دوو، در کارخانه های مجهز به تجهیزات و فناوری پیشرفته در کره انجام می شود. آنها توسط افراد متخصص و ماهر و تحت کنترل های دائمی طراحی و تولید می شوند و بعد از عرضه به بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. اگر علاقه مند به خرید لیفتراک دوو هستید، می توانید با مراجعه به نمایندگی این برند در ایران آن را تهیه کنید.

انواع لیفتراک

 

نحوه خرید لیفتراک دوو؟

خرید لیفتراک دوو به راحتی و با صرف کمترین زمان برای مصرف کنندگان امکان پذیر است، فقط کافیست به صورت حضوری و یا اینترنتی به نمایندگی فروش آن مراجعه نمایید تا با کمترین میزان هزینه لیفتراک دوو را تهیه کنید.

روش خرید اینترنتی لیفتراک دوو، می تواند هزینه ها را برای شما به شدت کاهش دهد، در این روش می توانید از تخفیفات ارائه شده نیز بهره مند شوید.

 

http://doosanflt.com

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا