021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با لیفتراک و نکات مهم در خرید لیفتراک

آشنایی با لیفتراک و نکات مهم در خرید لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1664

آشنایی با لیفتراک و انواع آن

برای خرید لیفتراک بهتر است در ابتدا با این دستگاه و انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم طبق نیاز خود خرید بهتری داشته باشیم. لیفتراک در واقع جز ماشین های پرکاربرد در صنعت به شمار می آید که از آن برای حمل و نقل و جا به جایی بسیاری از وسایل و بار های مختلف استفاده می شود. معمولا تحمل بار هر یک از این لیفتراک ها با هم متفاوت می باشد پس قبل از حمل بار بهتر است که به این نکته توجه گردد.

در تعریف دقیق تر این ماشین باید گفت در جلو این دستگاه شاخک هایی وجود دارد که از آن برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در صنایع مختلف مثل صنایع ساختمانی، صنایع فلزی، انبار ها، بنادر، ساخت کشتی و... کاربرد دارد و همچنین از آن برای برداشتن بار از کامیون، انتقال و جا به جایی بار از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود.

معمولا لیفتراک ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام بر اساس نوع آن کاربرد های متفاوتی دارد و با همدیگر متفاوت می باشند. یکی از این لیفتراک ها لیفتراک دیزلی می باشد که این دستگاه به دلیل ذرات دیزلی که در هوا متراکم می کند بیشتر برای جا به جایی هایی که در مکان های باز صورت می گیرد مناسب است. این دستگاه در مقایسه با ماشین های گازسوز از گشتاور بالاتری برخوردار هستند بنابراین برای کار های سنگین مناسب تر است.

دسته بعدی این دستگاه ها لیفتراک برقی می باشد و به دلیل این که سوخت آن از برق می باشد هیچ نوع آلودگی برای محیط زیست ندارد و جز یکی از دستگاه های دوستدار محیط زیست محسوب می شود. علاوه بر این دستگاهی کم صدا است و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و به دلیل این که شارژ باتری این دستگاه در مقایسه با بنزین و یا دیزل بسیار کم هزینه تر است مقرون به صرفه نیز می باشد.

آشنایی با لیفتراک و انواع آن

لیفتراک دوگانه سوز نیز یکی دیگر از انواع این دستگاه است که سوخت آن با بنزین و گاز می باشد. از این دستگاه می توان هم در مکان های باز و هم در مکان های بسته استفاده کرد. این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه ها از سرعت بالاتر و میزان شتاب بیشتر برخوردار است که کار جا به جایی را آسان می نماید.

نکات مهم برای خرید لیفتراک

برای خرید لیفتراک باید به نکاتی توجه کرد که با توجه به این نکات بتوان خریدی مطابق با نیاز خود داشت. عوامل بسیاری در این مسئله دخیل هستند که بهتر است قبل از خرید آن ها را بررسی کرد. یکی از این نکات مهم ایمنی دستگاه می باشد که باید حتما به آن دقت کرد. همچنین کارایی دستگاه بسیار مهم است که حتما باید طبق نیاز و کاری که قرار است با آن انجام دهید باشد.

علاوه بر این قیمت محصول و از طرفی کارخانه سازنده و برند آن بسیار مهم است که مربوط به شرکتی معتبر باشد و از خدمات پشتیبانی برخوردار باشد تا با خیالی راحت به خرید آن بپردازید.

پس بهتر است در هنگام خرید لیفتراک به تمامی این نکات دقت شود تا با خریدی مناسب و خوب بتوانید بارگیری و بهرده برداری مناسبی از دستگاه داشته باشید و تا حد امکان در هزینه های آن صرفه جویی کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا