021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - معرفی مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

معرفی مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2966

اگر شما یکی از کاربران لیفتراک های هلی هستید توصیه ی ما به شما برای خرید، تعمیر و تعویض قطعات این لیفتراک، رجوع به یک مرکز نمایندگی است. شما با رجوع به یک مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی می توانید از شرایطی که برای شما به وجود آمده بهره مند شوید. وجود قطعات این نوع از ماشین آلات به صورت تقلبی موجب شده که کاربران برای رفع مشکل خود به دنبال خرید از یک نمایندگی معتبر باشند. شما با مراجعه به یک مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی می توانید از خرید یک قطعه ی اورجینال بهره مند شوید.

ما در آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی با گرد آوردن تمام لیفتراک های هلی، قطعات اورجینال این کمپانی و همچنین با حضور متخصصین و مهندسین این امر به شما اطمینان می دهیم که مشکل شما را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان حل خواهیم کرد.

انواع لیفتراک های هلی

هلی نیز در رقابت با سایر رقبا مشغول به ساخت انواع لیفتراک های است. لیفتراک های هلی با بهره مندی از موتورهای ژاپنی و آمریکایی، عملکردی فوق العاده را برای کاربران بر جای می گذارند. این شرکت، لیفتراک های خود را در مدل های برقی، دیزلی و دوگانه سوز-گازسوز به فعالان این حوزه ارائه می دهد. هر کدام از این لیفتراک ها بسته به شرایط، کارایی مناسبی را از خود بر جای می گذارند. آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی برای انواع این لیفتراک ها تعمیر و تعویض قطعات را انجام خواهد داد.

لوازم یدکی لیفتراک هلی

خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی

لیفتراک های هلی با فناوری بسیار خاصی طراحی و ساخته می شوند. چنانچه این لیفتراک ها با مشکلی مواجه شوند، وجود یک متخصص در این امر به شدت حس خواهد شد. اگر برای لیفتراک هلی که شما در اختیار دارید مشکلی به وجود آمد شما می توانید با مراجعه به آلفا ماشین مشکل خود را رفع کنید. چنانچه متخصصین ما تشخیص دهند که این لیفتراک نیاز به تعمیر دارد، به دست مهندسین و اساتید این امر و در سریعترین زمان تعمیر خواهد شد. اگر تکنسین های ما تشخیص دهند که قطعه ای از لیفتراک نیاز به تعویض دارد، ما با تعویض قطعه یک قطعه ی اورجینال را جایگزین آن خواهیم کرد. برخی دیگر از خدمات مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی عبارتند از :

- برطرف کردن نقص فنی انواع لیفتراک های هلی

- عرضه ی قطعات انواع لیفتراک ها به صورت اورجینال

- دادن ضمانت پس از تعمیر یا تعویض قطعه

- مشاوره جهت ادامه ی کار با لیفتراک

همچنین سایر خدمات تعمیر نظیر تعمیر گیربکس، هیدرولیک، تعمیر قطعات LPG در لیفتراک های دوگانه سوز، تعمیر شارژر لیفتراک های برقی، رفع مشکلات جانبی انواع لیفتراک ها نظیر تعویض صندلی، تعویض چراغ، تعویض روغن و تعویض فیلتر نیز در این مرکز ارائه می شوند.

سخن پایانی

در صورت بوجود آمدن مشکل در لیفتراک هلی شما، بهترین مکان برای رفع مشکل، یک مرکز نمایندگی این لیفتراک می باشد. آلفا ماشین به عنوان مرکز تعمیرات و قطعات لیفتراک هلی تمام خدمات مورد نیاز را برای کاربران عرضه می کند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا