021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - آشنایی با نمایندگی لیفتراک اشتیل

آشنایی با نمایندگی لیفتراک اشتیل
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1263

بررسی نمایندگی لیفتراک اشتیل

لیفتراک های اشتیل جز یکی از بهترین ابزار های صنعتی است و در سراسر دنیا دارای نمایندگی لیفتراک اشتیل هستند و در نزد بسیاری از مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. این شرکت برای اولین بار در سال 1920 فعالیت خود را آغاز کرد و نزدیک یک قرن است که در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و تجهیزات انبار دارای فعالیت دارند.

تمامی محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با توجه به کیفیت و قدرت بالا لیفتراک ها این شرکت توانسته است که با تمامی برند های مطرح جهانی رقابت کند و در این زمینه بسیار موفق بوده است. این شرکت لیفتراک های خود را در انواع و مدل های مختلف لیفتراک برقی و گازی تولید می کنند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و کاربرد های مخصوص به خود را دارند که هر کدام برای محیط ها و نیاز های مختلف طراحی و ساخته شده اند.

درباره ویژگی های لیفتراک های برقی اشتیل می توانیم بگوییم که علاوه بر کیفیت از قدرت بالایی برخوردار هستند و قابلیت جا به جایی بار از یک تن تا 8 تن را دارا می باشند. با توجه به ویژگی دیگر این لیفتراک یعنی آلودگی صوتی بسیار کم برای محیط های بسته مثل سالن ها و سوله ها بسیار مناسب است همچنین این لیفتراک ها هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ندارند و دوستدار محیط زیست هستند. این لیفتراک ها که منبع سوخت آن ها باتری است و با هر بار شارژ این باطری لیفتراک می تواند تا ساعت ها بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد. همچنین این محصول مجهز به فرمان هیدرولیک می باشد که برای محیط هایی که عرض عبور ماشین کم می باشد مناسب است.

درباره ویژگی لیفتراک های گازسوز نیز که یکی از محصولات پرفروش در نمایندگی لیفتراک اشتیل است باید بگوییم که برای بسیاری از محیط باز کارگاهی و اسکله ها و بنادر باربری مناسب است و آلودگی زیادی برای محیط زیست ایجاد نمی کند. این لیفتراک ها از ایمنی و قدرت بالایی برخوردار هستند و حداکثر سرعت این لیفتراک ها 20 کیلومتر در ساعت می باشند.

نمایندگی لیفتراک اشتیل

 

قیمت لیفتراک اشتیل

نمایندگی لیفتراک اشتیل عرضه کننده انواع محصولات شرکت اشتیل است که عوامل بسیاری در تعیین قیمت این لیفتراک ها موثر هستند. یکی از عوامل مهم در تعیین نرخ لیفتراک قیمت ارز است و از آنجایی که این دستگاه از خارج کشور وارد ایران می شود و در داخل تولید نمی شود پس قیمت آن با نرخ ارز مشخص می شود.

علاوه بر این همان طور که گفته شد لیفتراک های اشتیل در انواع و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام از آن ها قیمت های مخصوص به خود را دارند و با توجه به ویژگی ها و کارکرد های آن قیمت نهایی مشخص می شود.

هزینه های حمل و نقل و جا به جایی لیفتراک ها برای ورود به کشور که آن هم با نرخ ارز مشخص می گردد از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت لیفتراک اشتیل است. بنابراین با توجه به این عوامل نمی توان نرخ ثابت و مشخصی را ارائه داد و بهتر است برای اطلاع دقیق قیمت ها با مشاوران متخصص در این نمایندگی ها مشورت کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا