021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - ضروری ترین نکات در تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

ضروری ترین نکات در تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 2018

تعمیر قسمت های مختلف لیفتراک دوو دوسان

لیفتراک ها یکی از تجهیزاتی هستند که استفاده آسان و بادوامی دارند. با این حال مانند هر دستگاه دیگری تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان لازم و ضروری است. در واقع اگرچه لیفتراک ها با عملکرد و کیفیت مناسب خود نیازهای حمل و نقل بار را برطرف می کنند، با این حال گاهی نیز برای جلوگیری از خرابی باید بررسی شوند. لیفتراک ها بر اساس عملکرد خود به 2 دسته برقی و دسته تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دو دسته، مراحل تعمیر متفاوتی دارند.

 قبل از بررسی مکانیسم لیفتراک و تعمیر آن، ابتدا باید تجهیزات آن را بررسی کنید و قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند را شناسایی کنید. خودروهایی که به صورت منظم نگهداری و سرویس می شوند نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند. همچنین در صورت بروز مشکل می توان در مدت زمان کوتاهی آن را برطرف کرد. اما چه نوع تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان ممکن است مورد نیاز باشد؟

تعمیر باتری

خودوهایی که با باتری کار می کنند، از جمله تجهیزاتی هستند که ترجیح می دهند عملکردی بدون مصرف سوخت داشته باشند. رایج ترین مشکل در مکانیسم لیفتراک باتری خور، اتمام باتری است. شارژ باتری و اضافه کردن روغن راه حل ایده آل برای تعمیر خواهد بود.

تعمیر لاستیک

لاستیک های خودرو به دو دسته لاستیک های داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. حمل بارهای سنگین به طور مداوم و به مدت طولانی و استفاده از آن ها بر روی سطوح ناهموار باعث ساییدگی لاستیک های خودرو می شود. لاستیک های لیفتراک با لاستیک خودرو معمولی تفاوت دارند. بنابراین نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند.

ضروری ترین نکات در تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان

چگونه عمر و مکانیسم لیفتراک را افزایش دهیم؟

بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند سالانه لیفتراک های خود را بررسی کنید. کارفرمایان زیادی وجود دارند که از این بررسی غفلت می کنند و تعمیرات و قطعات لیفتراک دوو دوسان را به تعویق می اندازند. این وضعیت هم برای لیفتراک و هم برای راننده نامطلوب است زیرا کار با لیفتراک فرسوده بسیار خطرناک می باشد. به جز بازرسی منظم لیفتراک، چه کارهای دیگری نیز می توانید انجام دهید؟

منطقی ترین و صحیح ترین پاسخ به این سوال استفاده صحیح از لیفتراک است. لیفتراک هایی که به درستی استفاده می شوند نه تنها ایمنی بیش تری دارند بلکه عمر طولانی تری نیز به خود اختصاص داده اند. با این حال روش هایی نیز وجود دارند که به واسطه آن ها می توانید عمر لیفتراک را افزایش دهید.

در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می کنیم:

- هرگز لیفتراک را روی زمین نکشید تا قسمت لاستیک آن دچار ساییدگی نشود.

- لیفتراک های خود را تا جایی که ظرفیت دارند بار بزنید تا دچار آسیب و شکستگی نشود.

- هرگز از چنگال های لیفتراک به عنوان اهرم برای بلند کردن بارهای سنگین استفاده نکنید.

با رعایت این عوامل، لیفتراک شما بازدهی بیش تری خواهد داشت و می تواند مطلوب ترین دستگاه برای حمل بار باشد. پس این نکات را مورد توجه قرار دهید و در نگهداری صحیح از لیفتراک دوو دوسان خود بکوشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا