021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - با بهترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین آشنا شوید

با بهترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین آشنا شوید
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1304

لیفتراک زوم لاین چه کاربردهایی دارد؟ نمایندگی لیفتراک زوم لاین چه خدماتی ارائه می دهد؟ برای جا به جایی کالا ها در داخل کارخانه یا شرکت ها و انبارها از دستگاهی به نام لیفتراک استفاده می کنند. لیفتراک ها در انواع برندها وجود دارد که لیفتراک زوم لاین یکی از آن ها است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع لیفتراک زوم لاین و همچنین نمایندگی های فعال آن آشنا کنیم.

لیفتراک زوم لاین

شرکت تولید کننده لیفتراک زوم لاین یک شرکت چینی است که بیش از ۵۰ سال در این زمینه فعالیت دارد. به دلیل توجه زیاد این شرکت به کیفیت لیفتراک ها و توسعه دادن آن ها موفق به کسب رضایت بالای مشتری های خود شده است. شرکت لیفتراک زوم لاین جزء ۱۰ شرکت برتر در زمینه تولید لیفتراک در دنیا است که طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

انواع لیفتراک های زوم لاین

لیفتراک زوم لاین در انواع مختلفی بسته به سوخت و موتور آن ها در بازار وجود دارند. میزان توانایی آن ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین بسته به کاری که می خواهید انجام دهید لازم است در نوع لیفتراک مورد نیاز انتخاب درستی داشته باشید. لیفتراک های زوم لاین در سه نوع برقی، دیزلی، دوگانه سوز تولید می شوند. اکنون به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

معرفی بهترین نمایندگی لیفتراک زوم لاین

لیفتراک برقی

موتور لیفتراک زوم لاین برقی از نوع AC است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نوع لیفتراک های زوم لاین به دلیل استفاده نکردن از سوخت های فسیلی آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند. به همین خاطر میتوان در مکان های بسته نیز از آن ها استفاده کرد. لیفتراک های برقی آلودگی صوتی ندارند و باعث آزار کارکنان نمی شود همچنین صندلی آن به طوری طراحی شده است که می توان متناسب با وزن راننده آن را تنظیم کرد.

لیفتراک زوم لاین دیزلی

موتور لیفتراک زوم لاین دیزلی سوخت گازوئیل استفاده می کند. به همین خاطر این نوع لیفتراک ها از قدرت بالایی برخوردار هستند. یکی از معایب آن ها ایجاد آلودگی صوتی و آلودگی هوا است بنابراین بهتر است در محیط های باز از لیفتراک دیزلی استفاده شود.

لیفتراک زوم لاین دوگانه سوز

این نوع لیفتراک دارای دو منبع سوخت گاز مایع و بنزین است که میزان آلودگی محیط آن ها نسبت به نوع گازوئیلی کمتر است. اما نسبت به لیفتراک دیزلی قدرت آن کمتر است. یکی از معایب این دستگاه استفاده از ضد یخ برای سرویس زمستانه آن است. هر چند قیمت خود دستگاه از مابقی لیفتراک ها ارزانتر است اما مصرف سوخت آن بالا است.

خرید از نمایندگی لیفتراک زوم لاین

در کشورهای خاورمیانه، کشورهای اروپایی و اکثر کشورهای آمریکایی نمایندگی لیفتراک زوم لاین وجود دارد. با خرید از نمایندگی های این شرکت مانند نمایندگی آلفا ماشین می توانید از خدمات پس از فروش شرکت زوم لاین برخوردار باشید‌. این خدمات شامل سرویس دهی دوره ایی و در صورت وجود گارانتی تعمیر رایگان آن می باشد.

سخن آخر

اگر قصد خرید از نمایندگی لیفتراک زوم لاین را دارید بهترین گزینه مراجعه به نماینگی آلفا ماشین است چون در این صورت از کیفیت دستگاه اطمینان دارید. همچنین در نمایندگی لیفتراک زوم لاین از میزان قیمت پرداختی اطمینان خاطر دارید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا