021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - چگونه می‌توانید شماره سریال لیفتراک تویوتا را پیدا کنید؟

چگونه می‌توانید شماره سریال لیفتراک تویوتا را پیدا کنید؟
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 5227

اگر لیفتراک استفاده شده تویوتا را خریداری کرده‌اید و مدل یا سال ساخت آن را نمی‌دانید، دانستن شماره سریال لیفتراک تویوتا برای شما مفید خواهد بود. ساده‌ترین روش برای پیدا کردن شماره سریال لیفتراک تویوتا، بررسی صفحه نام (که گاه به آن برچسب داده لیفتراک یا صفحه اطلاعاتی گفته می‌شود) است. این صفحه فلزی اطلاعات كلیدی را كه شما در مورد لیفتراک خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

صفحه راهنما یا برچسب داده، لیستی از اطلاعات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • مدل لیفتراک (به تصویر 1 مراجعه کنید)
  • شماره سریال. (تصویر 2 را ببینید)
  • وزن لیفتراک (به تصویر 3 مراجعه کنید)
  • ظرفیت بلند کردن (تصویر 4 را ببینید)

پلاک نام در لیفتراک تویوتا در نزدیکی داشبورد لیفتراک قرار دارد. مکان‌یابی و خواندن صفحه داده بهترین راه برای یافتن شماره سریال لیفتراک تویوتا است. هرچند که در لیفتراک‏های قدیمی ، پلاک نام ممکن است زنگ زده باشد ، فرسوده شده یا آسیب دیده باشد و به حدی خراب است که قابل خواندن نیست؛ اما می‌توانید هنوز شماره سریال کامیون را پیدا کنید. اغلب شماره سریال بر روی قاب کامیون مهر می‌شود.

برای فهمیدن سالی که لیفتراک تویوتا ساخته شده است ، باید شماره سریال را بخوانید و در آخرین قسمت به دنبال سال بگردید.

 

روش مناسب برای تعویض روغن لیفتراک تویوتا

اگر وقت یا تمایل دارید ، تغییر روغن در لیفتراک تویوتای خود انجام دهید، در این بخش مراحل تعویض روغن لیفتراک را به شما معرفی می‏کنیم:

- یک ظرف تخلیه کم عمق را زیر لیفتراک بگذارید. موتور را گرم کنید تا روغن گرم شود ، سپس موتور را خاموش کنید. این امر باعث سریع‌تر زهکشی و جلوگیری از چسبیدن روغن غلیظ بیش از حد به دیواره‌های موتور می‌شود. پلاستیک تخلیه را از ظرف روغن جدا کنید. تقریباً 4 کوارتس روغن در یک لیفتراک تویوتای استاندارد 4 سیلندر موتور عرضه وجود دارد.

- صبر کنید تا روغن تخلیه شود. واشر آب بندی پلاگین را برای آسیب دیدن بررسی کنید و در صورت لزوم جایگزین کنید. اگر از واشر مسی استفاده نمی‌کنید ، برای جلوگیری از ترک خوردگی باید یکی را تغییر دهید. اگر قبلاً از آن استفاده کردید، دوباره آن را آن پاک کنید. سپس پلاگین را دوباره داخل آن قرار دهید اما بیش از آن را محکم نکنید. قابلمه روغن را زیر فیلتر روغن قرار دهید. از آچار فیلتر اندازه‌ای مناسب برای خروج روغن استفاده کنید.

- فیلتر روغن را بردارید. در صورت عدم خاموش شدن فیلتر ، واشر را بردارید. فیلتر و واشر روغن جدید را برداشته و مقداری روغن را روی مهر و موم لاستیکی فیلتر روغن قرار دهید.

- فیلتر را مجدداً پیچ کنید تا اینکه مهر و موم لاستیکی روی آن قرار گیرد و فیلتر را روشن کنید اما محکم نشود.

- موتور را با مقدار مناسبی روغن مجدداً پر کنید و روغن موتور قدیمی خود را جای مناسبی دور بریزید. مطمئن شوید که بیش از حد پر نکنید.

- موتور را روشن کنید. بلافاصله و همچنین بعد از 1 ساعت حرکت لیفتراک ، نشت را بررسی کنید. سطح روغن خود را در صورت لزوم دوباره بررسی کنید. اگر گیر کرده و یا به خدمات اضافی یا تعمیرات دیگری احتیاج دارید می‌توانید با خدمات پس از فروش لیفتراک تویوتا تماس بگیرید.

 

منابع:

https://www.Toyota Forklift.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا