021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

بررسی نمایندگی لیفتراک دوو دوسان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1725

آشنایی با نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

شرکت دوسان در واقع در سال 2005 توسط گروه دوسان تاسیس و مشغول به کار شد که اکنون جز یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی می باشد. تولید اولین لیفتراک در این شرکت در سال 1968 و در کره بود که این محصولات برای بار اول به انگلستان صادر شد. این شرکت در تمامی جهان نمایندگی های فعال دارد و همچنین در ایران دارای نمایندگی لیفتراک دوو دوسان است.

به طور کلی این شرکت در آمریکا بیش از 303 نمایندگی فعال و در اروپا دارای 131 نمایندگی برای فروش و خدمات پس از فروش و نیز در سراسر جهان 516 نمایندگی دارد بنابراین بیشتر مشتریان این محصولات از آمریکا و اروپا می باشد. از ویژگی های مهم این لیفتراک ها می توان به عمر زیاد، کیفیت بالا و مناسب و کم هزینه بودن نگهداری آن ها اشاره کرد بنابراین با توجه به این ویژگی ها بسیار پرفروش بوده و در نزد مشتریان بسیار محبوب است.

این شرکت جز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لیفتراک است که در حدود 80 سال سابقه دارد و تمامی استاندارد های جهانی در زمینه صنعت و محیط زیست را دارا می باشد. لیفتراک هایی که توسط این شرکت طراحی و ساخته می شوند در سه نوع گازی، برقی و دیزلی است که هر کدام کاربرد های خاص خود را دارا می باشد.

لیفتراک های گازی معمولا از قدرت بیشتری برای حمل و جا به جایی بار برخوردار هستند و مصرف سوخت کمتری دارند و می توان از این نوع لیفتراک ها برای فضا های بسته که تهویه مناسبی دارند استفاده کرد. لیفتراک های برقی نیز به دلیل اینکه هیچ آلودگی و سروصدای اضافی ندارند بیشتر برای محیط های بسته مثل انبار ها استفاده می گردد پس برای محیط هایی که تهویه مناسب نداشته بهتر است به جای استفاده از لیفتراک های دیزلی و یا گازی از نوع برقی آن استفاده شود. لیفتراک های دیزلی نیز معمولا مقاومت بیشتری را در برابر بار های سنگین دارند بنابراین از آن ها بیشتر برای جا به جایی بار های سنگین استفاده می شود.

نمایندگی لیفتراک دوو دوسان

قیمت لیفتراک های دوو دوسان در نمایندگی های ایران

قیمت این محصولات در نمایندگی لیفتراک دوو دوسان در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد و عوامل بسیاری می تواند در قیمت لیفتراک ها تاثیر گذار باشند. با توجه به این موضوع که محصولات دوو وارداتی می باشد و در داخل کشور تولید نمی شود و قیمت آن ها با ارز مشخص می شود بنابراین یکی از این عوامل موثر در قیمت، نرخ ارز می باشد و با توجه به نوسانات ارزی در ایران نرخ آن دائم در حال تغییر است و نمی توانیم شاهد ثبات اقتصادی باشیم.

همان طور که گفته شد لیفتراک های این شرکت در انواع و مدل های مختلف دیزلی، برقی و گازی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام قیمت های مختلفی دارد بنابراین یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت نوع و مدل این لیفتراک ها می باشد که قیمت هر یک با دیگری متفاوت است.

بنابراین با توجه به این موارد نمی توان قیمت دقیقی از این لیفتراک ها ارائه داد و برای اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است که به نمایندگی لیفتراک دوو دوسان مراجعه کرد و یا با تماس با مشاوران متخصص در این زمینه از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کرد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا