021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان )

لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان )
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 7106

لیفتراک ژاپنی یکی از بهترین لیفتراک ها می باشد. تعدادی از معتبرترین برندهای تولید کننده لیفتراک در جهان از سرزمین ژاپن نشأت گرفته اند.

انواع لیفتراک ژاپنی نظیر لیفتراک تی سی ام، تویوتا، کوماتسو و نیسان با تکیه بر ویژگی ها و امکاناتی جامع و منحصر به فرد در حال حاضر از محبوب ترین محصولات انبارداری موجود در بازار هستند.

کمپانی های تی سی ام، کوماتسو و ... فناوری های نوینی را برای طراحی و تولید محصولات خود به کار گرفته اند.

هر کدام از این شرکت ها دارای پیشینه تاریخی درخشانی در زمینه صنعت هستند؛ فعالیت هر یک از برندهای لیفتراک ژاپنی به مرزهای داخلی محدود نمی شوند؛ این شرکت ها تعداد زیادی نمایندگی های معتبر فروش لیفتراک را در سراسر جهان راه اندازی کرده اند.

کیفیت محصولات لیفتراک ژاپنی، عامل مهمی در افزایش رضایتمندی مشتریان است، به طوری که میزان تقاضا برای خرید لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان ) به شیوه کاملاً رقابتی در جهان در حال افزایش است.

ویژگی های انواع لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان )

تکنولوژی های برتر جهان در طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات انبارداری، لیفتراک ژاپنی (تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان) به کار گرفته شده اند.

سیستم های هشدار دهنده ایمنی بسیار قوی در تمام لیفتراک های ژاپنی با ظرفیت بارگیری متفاوت طراحی شده اند. این دستگاه ها مجهز به سیستم OPS یا سیستم حضور اپراتور در اتاقک راننده هستند.

 از دیگر امکاناتی که در این لیفتراک ها وجود دارد، سیستم حفظ تعادل لیفتراک در هنگام بارگیری و حمل کالا است.سیستم ایمنی SAS در واقع یک سیستم حفظ تعادل و پایداری لیفتراک است که دستگاه می تواند از طریق آن میان قطعات چرخ های عقبی، دکل جلویی، محموله و شاخک ها در حالت حرکت، یک تعادل ایجاد کند و به این ترتیب از آسیب دیدن کالاها جلوگیری به عمل می آید.

به عبارت ساده تر، هنگامی که لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان ) در محیط کار یا انبار، کالاهای مختلف را بارگیری می کند، سیستم SAS  در زمان حرکت لیفتراک روی سطوح ناهموار و در هنگام دور زدن، تعادل دستگاه را به طور کامل برقرار می کند.

علاوه بر ویژگی های کاربردی که در فوق ذکر شدند، استفاده از مواد و قطعات باکیفیت و مرغوب در ساخت انواع لیفتراک ژاپنی (تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان) در تناژهای مختلف، یکی دیگر از مزیت های برتر این محصولات است.

طراحی ارگونومیک این دستگاه ها موجب می شوند اپراتور بتواند به راحتی با آن کار کند. این لیفتراک ها قادر هستند از 1 تا حدود 20 تن بار را با توجه به نیاز مشتری جابه جا نمایند.

اگر شما هم قصد دارید یک لیفتراک ژاپنی برای کسب و کار خود خریداری کنید، برندهای تی سی ام، تویوتا، کوماتسو و نیسان برای شما گزینه های خوبی خواهند بود.

لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان )

 

خرید لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان )

تجربه ثابت کرده است خرید تجهیزات انبارداری که ایمنی و کیفیت آن ها در راندمان عملکردی یک شرکت تأثیر دارد، باید از طریق مراکز مجاز فروش و تأمین انواع لیفتراک انجام شود.

بی شک، نمایندگی های فروش لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان ) هستند که با در اختیار داشتن متخصصان با تجربه و نیروهای فعال می توانند خدمات کاملی را به مشتریان خرید لیفتراک ژاپنی ارائه دهند.
 

در دسترس بودن تعمیرکاران در ساعات مختلف روز، تأمین به موقع قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز لیفتراک ها، دوره های آموزشی تعمیرات و نگهداری و همچنین بازرسی لیفتراک ها، برترین و مهم ترین خدماتی هستند که در نمایندگی لیفتراک ژاپنی ( تی سی ام – تویوتا – کوماتسو – نیسان ) به مشتریان ارائه می شوند.

 

 

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا