021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی خرید لیفتراک سپاهان

بررسی خرید لیفتراک سپاهان
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1986

خرید لیفتراک سپاهان

کمپانی لیفتراک سپاهان یکی از تولید کنندگان بزرگ ماشین آلات صنعتی لیفتراک، یدک کش و ماشین آلات انبارداری می باشد. این کمپانی بزرگ در استان اصفهان شهرک صنعتی مورچه خورت واقع شده است. لیفتراک هایی که این کمپانی تا به حال تولید کرده است عبارت است از:

- لیفتراک های سپاهان

- لیفتراک های سه تن مدل گازسوز سپاهان

- لیفتراک های ستون مدل دیزل سپاهان

- لیفتراک های سه تن مدل دوگانه سوز سپاهان

- لیفتراک های پنج تُن مدل دیزل سپاهان

- لیفتراک های پنج تُن مدل دوگانه سوز سپاهان

- استاکر های کمپانی سپاهان.

بدیهی است که با این گستره تولیدات در کمپانی سپاهان متقاضیان و خریداران بسیاری مشتاق خرید مدل های مختلف لیفتراک های سپاهان می باشند. کیفیت، مرغوبیت  اصالت کالا، فناوری و تکنولوژی های روز دنیا و دیگر مولفه ها و مشخصه های لیفتراک ها در محصولات کمپانی سپاهان باعث شده است این تولیدات از محبوبیت و فروش چشمگیری برخوردار باشند. در ادامه برخی از این محصولات را معرفی خواهیم کرد و در خصوص آنها توضیحاتی خواهیم داد.

انواع لیفتراک سپاهان

لیفتراک های سپاهان با منبع سوخت گاز سوز، گازوئیل سوز، دوگانه سوز و برقی تولید می شوند. این لیفتراک ها در ظرفیت های ۲ الی ۳۲ تن طراحی و تولید شده اند. لیفتراک های کمپانی سپاهان با داشتن سوپر لاستیک، لاستیک های بادی و الحاقیه هایی مانند:

- جایگاه عدل گیر

- جایگاه رول گیر

- ساید شیفتر

- جایگاه بشکه گیر

- فورک پوزیشنر

- شاخه گردان

- جایگاه کارتون گیر و غیره در بازار بسیار معروف می باشند، البته باید توجه داشته باشید که لیفتراک سپاهان عموماً دارای تجهیزات بسیار زیادی نیز می باشند، برخی از این تجهیزات عبارت است از:

۱. سقف و شیشه جلو کابین

۲. کابین اپراتور

۳. کرییج و اتاق

۴. هواکش روغن

۵. برف پاک کن و غیره.

با این اوصاف لیفتراک های سپاهان به راحتی قادر می باشند با لیفتراک های برند های متفاوت رقابتی تنگاتنگ داشته باشند، البته در نظر داشته باشید که مطمئناً تجهیزاتی مانند لیفتراک در تولیدات وطنی کیفیت بسیار خوبی دارند و امتیاز تهیه قطعات و تعمیرات راحت آنها نیز مزید بر علت شده است که از محبوبیت و فروش قابل توجهی برخوردار باشند، بنابراین خرید لیفتراک از کمپانی سپاهان گزینه ای کاملاً منطقی می باشد.

لازم به ذکر است که یدکش های کمپانی لیفتراک سپاهان با منبع سوخت دوگانه سوز، گازوئیل سوز و سوخت برقی در ظرفیت های ۷ الی ۲۶ تن طراحی و تولید می شوند.

لیفتراک سپاهان

لیفتراک ۵ تن گازسوز کمپانی سپاهان

این لیفتراک دارای ارتفاع دکلی برابر با ۳ الی ۷ متر می باشد

وزن آن در حدود ۷ تن و ۳۳ کیلوگرم است.

در این لیفتراک عرض کرییج در حدود ۱۲۵۰ می باشد.

از دیگر مشخصه های این لیفتراک می توان به فاصله بین مرکز دو چرخ جلو اشاره کرد این فاصله حدود ۱۱۱۲ سانتی متر می باشد. همچنین این لیفتراک می تواند اجسام مختلف را تا حدود ۳ مترو ۳۰ سانتی متر بالا ببرد. در نظر داشته باشید که این لیفتراک دارای قدرت ۶۶.۳ کیلو وات می باشد، این مقدار در مقیاس اسب بخار حدود ۸۹ اسب بخار است و مختص محیط‌ های کارگاهی و باز می باشد.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا