021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - نحوه خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

نحوه خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1593
برچسب ها

خرید لیفتراک از نمایندگی های معتبر

هر برندی که لیفتراک و ماشین آلات صنعتی و هر گونه تجهیزات انبارداری را می سازند، دارای نمایندگی می باشد. امکان ندارد برندهای معتبر و تولیدکننده، شعبه ای در سراسر دنیا، نداشته باشند. ایران جزو کشورهایی است که از این محصولات و پروداکت ها، حمایت می کند و از کشورهای مختلفی این محصولات را وارد می کند.

نمایندگی های معتبر لیفتراک در ایران، کم نیستند، بلکه شامل، لیفتراک کوماتسو، لیفتراک تویوتا، لیفتراک دوو دوسان، لیفتراک زوم لاین، لیفتراک تی سی ام، برند هلی، برند جک، لیفتراک اشتیل و لیفتراک هایستر، می شوند. البته در داخل هم تولیدکنندگانی هستند که مشغول به تولید لیفتراک های داخلی، هستند، مثل برند سپاهان و سهند، در این زمینه، مشغول می باشد.

تضمین اصالت کالا

خرید لیفتراک از نمایندگی، به معنای تضمین اصالت کالا می باشد و خریدار از بابت سلامت و اصالت لیفتراک خود، یقین دارد. علاوه بر این ها، نمایندگی ها، محصولات خود را که شامل تجهیزات انبارداری و ماشین آلات صنعتی، می شوند را گارانتی می کنند و این گارانتی ها، عمدتا شرکتی هستند و اعتبار بالایی دارند. علاوه بر این، نمایندگی ها، به تمام مشتریان خود، خدمات پس از فروش، ارائه می کنند. این خدمات، برای هر برند و برای نمایندگی، متفاوت می باشد ولی برخی از نمایندگی ها، سرویس دوره ای رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

شرایط خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در نمایندگی

شرایط خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در نمایندگی ها، متفاوت است. برخی از نمایندگی ها فقط و فقط فروش نقدی دارند و برخی هم فروش اقساطی را ارائه کرده اند تا مشتری با رضایت بیشتری خرید کند. جهت اطلاع از شرایط هر نمایندگی، می توانید با وب سایت هر برند، در تماس باشید. هر نمایندگی، مدل های متنوعی از لیفتراک ها را ارائه کرده است، که شامل لیفتراک برقی، لیفتراک دوگانه سوز، لیفتراک دیزلی و لیفتراک های سنگین وزن، می شود. از این رو، انتخاب مدل، بستگی به کاربرد لیفتراک در فضای کاری، دارد.

تعمیر لیفتراک در نمایندگی های معتبر

هر لیفتراک، باید در نمایندگی مختص به خودش، تعمیر گردد. چرا که در هر نمایندگی، تیم متخصصی متشکل از مکانیک، تعمیرکار و مهندس، حضور دارند که بر اجزای داخلی هر مدل لیفتراک (از یک برند خاص)، تسلط دارند. مکانیک ها، با هدف تشخیص قطعه معیوب، با دستگاه عیب یاب به سراغ لیفتراک می روند. قطعه یا قطعات معیوب شناسایی می شوند و سپس توسط تعمیرکار، این اجزای معیوب تعمیر می شوند.

اگر قطعه یا قطعات قابل تعمیر باشند، عملیات تعمیرات لیفتراک آغاز می گردد. ولی اگر قطعه یا قطعات فرسوده باشند یا قابل تعمیر نباشند، بایستی تعویض صورت گیرد. قطعات یا لوازم یدکی اورجینال، جایگزین قطعات فرسوده و معیوب می شوند. تمام این خدمات، تحت نظر کمپانی و نمایندگی های معتبر صورت می گیرد.

ضمانت نامه و گارانتی اصالت

خرید لیفتراک و تعمیرات لیفتراک در نمایندگی، دارای ضمانت نامه و گارانتی اصالت، می باشد. هزینه تعمیرات در داخل نمایندگی، به صرفه تر می باشد، چرا که فقط قطعه خراب و معیوب، تعمیر یا تعویض می گردد ولی در خارج از نمایندگی ها، مکانیک ها، سایر قطعات را هم تعویض می کنند و هزینه های گزافی را برای مشتری، می تراشند.

لوازم یدکی و قطعات اورجینال و اصل

یکی از مزایای مراجعه به نمایندگی ها، استفاده از لوازم یدکی و قطعات اورجینال و اصل می باشد که موجب، کارکرد بهتر و بهینه تر لیفتراک، می گردند. در حالی که لوازم فیک و تقلبی، هم قیمت لوازم اورجینال به فروش می رسند و موجب خرابی سایر اجزای لیفتراک می شوند.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا