021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

نمایندگی لیفتراک - نمایندگی لیفتراک تی سی ام (TCM)

نمایندگی لیفتراک تی سی ام (TCM)
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 16847

  شرکت تی سی ام در سال 1949، با تولید نخستین مدل های لیفتراک، در ژاپن تأسیس شد. تی سی ام (TCM)، مخفف نام دستگاه های حمل کننده تویو(Toyo Carriers Manufacturing) می باشد.
  چهار لیفتراک اول، به شرکت حمل و نقل دریایی واقع در شهر "کوب" تحویل داده شد. اولین سری لیفتراک های تولید این شرکت، ویژگی های لیفتراک های امروزی را دارا بودند. به طور مثال، لیفتراک، مجهز به سیستم هیدرولیک فرمان، چنگال های بالابر، سیستم فرمان عقب و اهرم تنظیم ارتفاع، در سمت راست صندلی راننده است. 
  از آن زمان، این شرکت توانست فروش خود را در بازارهای خارج از کشور گسترش دهد و همچنین محصولات خود را در بازار داخلی ژاپن به نمایش گذارد.
  امروزه TCM، با تولید و ارائه لیفتراک های دیزلی، لیفتراک های بالابر برقی، استاکر و جک پالت، به یک نام تجاری شناخته شده در صنعت حمل و نقل در سراسر جهان تبدیل شده است. محصولات TCM متنوع بوده و نیازهای مشتریان، با سلیقه های متفاوت را برآورده می سازد.
  به عنوان نمونه، لیفتراک های بزرگ در بنادر برای عملیات حمل و نقل کانتینرها استفاده می شود. نوعی دیگر از این ماشین ها، لودرهای برف روب هستند که نیازهای راهسازی را در هنگام بارش برف سنگین در جاده ها، مرتفع می سازد.
  در حال حاضر محصولات TCM، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ژاپن، چین و اروپا تولید می شوند. این شرکت، متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و خدمات عالی به مشتریان است. هدف آینده شرکت لیفتراک TCM، تحویل به موقع محصولات و مشتری مداری است.

تاریخچه شرکت TCM

1949 – تأسیس شرکت TCM در ژاپن و تولید اولین مدل دستگاه لودر
1950 – آغاز صادرات کامیون های لودر به بازارهای خارج از کشور (اولین کامیون ها به تایوان صادر شدند)
1954 – تغییر نام شرکت، از TCM به نام "Toyo Umpanki" 
1970 – تأسیس کارخانه شیگا و آغاز عملیات تولید لیفتراک در ماه اکتبر 
1983 – دریافت سفارش بزرگ (1000 دستگاه لودر) از پنتاگون، ایالات متحده آمریکا.
1994 – تأسیس شرکت"آنهویی"، به عنوان شعبه شرکت  TCM 
1999 – تغییر نام شرکت به شرکت TCM
2001 – تأسیس نمایندگی فروش محصولات TCM در تایلند به عنوان دفتر مرکزی فروش در آسیای جنوب شرقی
2007 – تأسیس کارخانه جدید در "شیگا"
2010 – دریافت گواهینامه مهندسی برای نخستین لیفتراک های تولید شده در سال 1949، توسط انجمن مهندسان ژاپن
2011 – تأسیس نمایندگی فروش و خدمات لیفتراک TCM در مالزی (سرمایه گذاری مشترک)
2012 و 2014 – گسترش شرکت و تولید محصولات منحصر به فرد و طراحی دستگاه های لیفتراک سری اسمارت (SMART)

 

  شرکت TCM، طیف گسترده ای از شبکه های فروش را در مناطق مختلف در بازارهای جهانی پوشش می دهد.
  معمولاً عمر کارکرد لیفتراک ها نسبت به اتومبیل های سواری نسبتا طولانی تر است. از آنجا که لیفتراک ها دستگاه های صنعتی پر کاربرد برای عملیات حمل و نقل کالا هستند، هر گونه خرابی دستگاه قطعاً فعالیت های کارخانه را متوقف خواهد کرد. اختلال در حمل و نقل نیز می تواند بر روی رضایت مندی مشتریان شرکت مذکور، اثرگذار باشد. به همین علت، هدف اصلی شرکت TCM، بر مبنای رضایت مشتریان و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و به موقع می باشد.

خدمات پس از فروش
  شرکت TCM، دارای نمایندگی های فروش بسیار قوی در سراسر جهان، در آسیا، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکا دارد. هر کدام از این مراکز، مهندسان و کارشناسان با تجربه را برای ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لیفتراک، در اختیار دارد.
  کیفیت قطعات یدکی، یکی از عناصر کلیدی برای تأمین امنیت لیفتراک های TCM است. قطعات یدکی این شرکت با برچسب "قطعات اصلی"، برای حفظ کیفیت لیفتراک، به بهترین نحو تولید می شود. کیفیت قطعات اصلی دستگاه؛ با دقت بررسی شده که این امر باعث می شود لیفتراک، عملکرد بالا داشته و در هر شرایطی به کار خود ادامه دهد.
  استفاده از قطعات تقلبی و غیر اصل، باعث افزایش خطرات ناشی از خرابی و آسیب دیدن لیفتراک ها می شود. علاوه بر این، نصب قطعات تقلبی، می تواند تاثیر منفی بر طول عمر دستگاه داشته باشد.


ترجمه مستقیم از منبع زیر:
http://www.tcm-forklift.jp

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا