021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - لیفتراک جک، دوگانه سوز سری H

لیفتراک جک، دوگانه سوز سری H
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 4940

لیفتراک جک، دوگانه سوز با ظرفیت بارگیری حداکثر 8/1 تن در سری لیفتراک های پرکاربرد برای مصارف صنعتی قرار می گیرد. این محصولات در سه مدل مختلف با ظرفیت بارگیری 1، 5/1 و 8/1 تن، جزو محبوب ‌ترین لیفتراک های قابل استفاده برای صنایع تولیدی کوچک و متوسط می باشند. تمام قطعات این دستگاه ها از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. حمل و نقل کالا از زمان بارگیری تا زمان تخلیه بار توسط دکل 2 مرحله‌ای به ارتفاع ۳ متر با حداکثر ایمنی در لیفتراک دوگانه سوز قابل انجام است. آن دسته از صنایع و کارخانه های تولیدی که قصد خرید یک لیفتراک کارآمد با قیمت مناسب را دارند، لیفتراک جک، گازی برای آنها یک انتخاب ایده آل است.
 انواع لیفتراک جک، شهرت جهانی دارند. این دستگاه ها تحت استانداردهای صنعتی و زیست محیطی در کارخانه تولید شده اند. اگر یک جستجوی ساده بر روی خرید لیفتراک داشته باشید، به راحتی به اهمیت این تجهیزات پی خواهید برد. نام لیفتراک جک را در کنار سایر لیفتراک های معتبر جهان نظیر لیفتراک تویوتا، لیفتراک هیوندا، لیفتراک هایستر و یا لیفتراک کوماتسو می توان مشاهده کرد. مدل های مختلف لیفتراک های گازی جک قادر هستند تا ساعاتی طولانی به کار خود ادامه دهند.

ویژگی های لیفتراک جک؛ دوگانه سوز سری H

لیفتراک جک دوگانه سوز

اولین و مهمترین خصوصیتی که یک لیفتراک ایده آل باید داشته باشد و با عنوان موتور قدرتمند معرفی می شود، در لیفتراک جک، دوگانه سوز ارائه شده است. موتور پر قدرت این لیفتراک استفاده از آن را برای تمام شرایط مناسب ساخته است.
گیربکس های استفاده شده در این مدل از لیفتراک های جک بر اساس سیستم هیدرولیک خودکار طراحی شده اند.سیستم های هیدرولیک، به حرکت لیفتراک در نهایت ایمنی با سرعت استاندارد کمک زیادی می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی های کاربردی لیفتراک جک، سیستم هیدرولیکی است که برای فرمان و سیلندرهای روغن طراحی شده، به گونه‌ای که فرآیند بارگیری و حرکت شاخه ها و دکل لیفتراک به راحتی و با آرامی انجام می گیرد. حرکت بار از طریق حرکت شاخه ها به سمت بالا و پایین از طریق سیستم هیدرولیکی با نهایت ایمنی انجام می شود.
با توجه به اینکه لیفتراک جک، دوگانه سوز از سوخت گاز به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند، هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست در بر ندارد. بهینه‌سازی مصرف سوخت یکی از مهمترین ویژگی هایی است که برای موتور لیفتراک های جک طراحی شده است. این لیفتراک ها دارای گواهینامه های استاندارد معتبر شامل CE/SGS/ISO9001/ ISO 14001 می باشند. شرکت آلفا ماشین افتخار دارد این محصولات را با قیمتی مناسب، با کیفیت و کارایی عالی برای مشتریان خود فراهم نماید.

 خرید لیفتراک جک

لیفتراک جک دوگانه سوز

فرآیند خرید لیفتراک با توجه به شرایط و نیاز صنایع تولیدی قابل انجام است. مشتریان که نسبت به خرید انواع لیفتراک های جک اقدام می‌کنند یکی از این دستگاه ها را انتخاب می نمایند که با کاربری آنها متناسب باشد. لیفتراک جک، دوگانه سوز با ظرفیت بارگیری 1 تا 8/1 تن، یکی از ایده آل ترین ماشین ها برای پشتیبانی از فرآیند بارگیری برای محوطه های آزاد و یا سرپوشیده است.
خرید لیفتراک جک با حداقل ظرفیت بارگیری از لحاظ اقتصادی برای صنایع، مقرون به صرفه می باشد. لیفتراک دوگانه سوز در کنار لیفتراک های برقی و لیفتراک های دیزلی که ظرفیت حمل بار کمتری دارند نیز مورد توجه قرار گرفته است. به هر ترتیب اگر قصد خرید جدیدترین انواع لیفتراک را دارید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان فروش در مجموعه آلفاماشین در تماس باشید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا