021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 1210

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو چه زمان هایی نیاز است؟ انواع لیفتراک کوماتسو پس از میزان کار کرد معین نیاز به سرویس دارند. سرویس دهی و تعمیرات توسط افراد متخصص و دوره دیده باید انجام گیرد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات لیفتراک کوماتسو لازم است قطعات با کیفیت بالا جایگزین شود تا دستگاه بازدهی بالای خود را حفظ کند. در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو توضیح دهیم.

شیوه تعمیرات و قطعات کوماتسو

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو گاهی برای دستگاه بسیار ضروری اند. هنگام سرویس دهی دوره ایی لیفتراک ممکن است متوجه شوید که بعضی از قطعات لیفتراک کوماتسو نیاز به تعمیرات دارند. همچنین امکان دارد در حین کار لیفتراک شما از کار بیفتد و درست کار نکند. در این شرایط لازم است افراد متخصص با توجه به آخرین نوآوری ها و تکنولوژی ها لیفتراک شما را تعمیر کنند. تعمیر و قطعات لیفتراک کوماتسو بسته به نوع دستگاه متفاوت هستند. اکنون به بررسی مختصری از تعمیرات آن ها می پردازیم.

قطعات لیفتراک کوماتسو برقی

شیوه تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو برقی چگونه است؟ باطری لیفتراک برقی منشا اصلی از کار افتادن آن است. با تعویض باتری به راحتی می توان این مشکل را حل کرد. اما در صورتی که برد لیفتراک برقی از کار بیفتد حتما باید تعمیرکار متخصص آن را تعمیر کند. مشکل دیگر که ممکن است برای لیفتراک برقی به وجود آید روغن ریزی فرمان هیدرولیکی است. برای رفع این مشکل لازم است بسته به تشخیص تعمیرکار بعضی از قطعات فرمان هیدرولیکی تعویض شوند.

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو دوگانه سوز

لیفتراک دوگانه سوز که نام دیگر آن لیفتراک هیبریدی است دارای دو مخزن است. در یکی از مخزن های آن گاز مایع وجود دارد. در مخزن دیگر بنزین وجود دارد که گاهی به جای مخزن بنزینی از برق استفاده می شود. افرادی که می خواهند لیفتراک دوگانه سوز را تعمیر کنند باید در مورد موارد زیر تخصص داشته باشند.

1- رفع ایراد های مربوط به سیستم انژکتور، کابرات و سیستم گاز رسانی

2- رفع ایراد های باتری، استارت، دینام

3- تعمیر کامل موتور

4- نصب کردن سیستم سوخت رسانی و برق رسانی

5- تعمیر گیربوکس متناسب با انواع تکنولوژی ساخت

6- و ...

راهنمای تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو

تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو دیزلی

شیوه تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو چگونه است؟ سوخت این نوع لیفتراک گازوئیل است و قدرت بسیار بالایی دارد. موتور لیفتراک دیزلی از نوع احتراق داخلی است و مهم ترین قسمت آن است. به همین خاطر تعمیرات موتور لیفتراک دیزلی بسیار اهمیت دارد. برای تعمیر لیفتراک دیزلی افراد باید در موارد زیر تخصص داشته باشند.

1- تعمیرات موتور با کیفیت بالا

2- رفع ایراد های دکل و شاخ

3- رفع ایراد پدال، چرخ و ترمز

4- تنظیمات کورس فرمان

5- تخصص در تعویض شلنگ های هیدرولیک

6- و...

گاهی به دلیل نیاز به تعویض قطعات لیفتراک کوماتسو به خریداری قطعه جدید نیاز دارید. خرید قطعات با کیفیت برای عملکرد خوب لیفتراک و بازدهی بالای آن بسیار ضروری است. برای خرید قطعات با کیفیت و اصل باید به نمایندگی های لیفتراک کوماتسو مراجعه کنید. شاید با مراجعه به فروشگاه های قطعه فروشی لیفتراک کوماتسو بتوانید قطعات مورد نیاز خود را پیدا کنید. اما مشکل اینجا است که از با کیفیت و اصل بودن آن ها اطمینان ندارید و احتمال اینکه قطعه تقلبی باشد بسیار بالا است.

سخن آخر

در هنگام تعمیرات و قطعات لیفتراک کوماتسو اگر نیاز به تعویض قطعات آن وجود دارد حتما قطعات با کیفیت توسط نمایندگی های کوماتسو همچون آلفا ماشین برای آن تهیه کنید.

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا