021-91307074 021-95119857 0936-1352015 alfamachine.co@gmail.com info@alfamachin.com

لیفتراک - بررسی لیفتراک‏ اشتیل (still)

بررسی لیفتراک‏ اشتیل (still)
نویسنده: تاریخ انتشار: تعداد نظرات : 0 تعداد بازدید: 3005

معرفی لیفتراک اشتیل و انواع آن

لیفتراک اشتیل یک شرکت تولید کننده تجهیزات حمل و نقل در آلمان است. اکثر لیفتراک‌های اشتیل الکتریکی هستند که قابل مقایسه و حتی بالاتر از موتورهای دیزلی است. آن‌ها ویژگی‏هایی مثل شتاب و کارایی بالا و راحتی هنگام رانندگی دارند. با اینکه در سری‏های جدید لیفتراک دیزلی اشتیل، سر و صدای زیاد و گازهای آلاینده تولید نمی‏شود؛ اما لیفتراک با موتورهای برقی به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‏گیرند، اما پیش از این عمدتاً لیفتراک اشتیل با موتورهای دیزلی بیشتر مورد استفاده قرار می‏گرفت.

اکنون لیفتراک‌های صنعتی دارای انرژی الکتریکی در طراحی خود چنان در شرایط مختلف آب و هوایی مختلف مقاوم هستند که می‌توان با اطمینان و راحتی از آن‌ها در شرایط سخت آب و هوایی و در فضای بیرون استفاده کرد.

 

مقایسه مدل برقی لیفتراک اشپیل با لیفتراک‌های دیزلی

استفاده از باتری‌های لیتیومی باعث شده انرژی و قدرت لیفتراک برقی به طور فزاینده‌ای افزایش یابد. با این حال، طرفداران موتورهای دیزلی لیفتراک اشتیل استدلال می‌کنند که آن‌ها بهره‌وری بیشتری دارند و طول عمر طولانی‌تر نیز دارند. اکنون یک مدل آزمایشی لیفتراک برقی داریم که به نظر می‌رسد این استدلال‌ها را رد می‌کند:

 

مدل RX6025

سنجش کیفیت عالی لیفتراک اشتیل مدل RX6025 نشان می‌دهد که میزان بهره‌وری در این مدل در تعداد پالت‏های جابجا شده در هر ساعت، قبلاً در مدل‏های دیگر دیده نشده است. اگر به زمان فعالیت آن توجه کنیم، این مدل لیفتراک اشتیل تقریباً 1.5 روز کاری با یک بار باتری کار می‏کند. اگر باتری لیتیومی به سرعت در هنگام استراحت شارژ شود،لیفتراک ساعت‏ها بدون توقف کار می‏کند.

 

مدل RX60

سری RX60 از لیفتراک اشتیل شامل هفت مدل مختلف در بخش باربری است که ظرفیت حمل بار بین 2.5 تا 3.5 تن را دارد. در طراحی سری RX60 مواردی به طور کامل بازسازی و پیاده سازی شد و اشکالات سری RX20 برطرف شد؛ در نتیجه ارگونومی و راحتی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

تولیدکنندگان لیفتراک اشتیل، بر روی تولید لیفتراک مقاوم تمرکز کرده‏اند. آن‌ها مقاومت لیفتراک‏ها را در شرایط سخت آب و هوایی از طریق استفاده از فولاد بیشتر و از همه مهم‌تر فولاد با کیفیت بالا افزایش داده‏اند. به عنوان مثال، درب محفظه باتری می‌تواند وزن دو نفر را بدون خم کردن لولا در هنگام باز کردن تحمل کند.

هنگام رانندگی با لیفتراک برقی اشتیل احساس راحتی می‌کنید. درب محفظه باتری، از جمله سقف کابین لولای آن طراحی محکمی دارد. یک نمایشگر یکپارچه قابل تنظیم، کلیه اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های قابل تنظیم را برای اپراتور فراهم می‌کند و این امکان را به اپراتور می‌دهد تا از بین برنامه‌های مختلف راننده و بالابر، گزینه مناسب را انتخاب کند. ستون فرمان را می‌توان در چهار حالت مختلف برای انطباق با نیازهای خاص رانندگی هر راننده قفل كرد، اگرچه ارتفاع آن قابل تنظیم نیست.

سری RX60 از لیفتراک اشتیل به‌جای موتورهای پیشرانه با خروجی 8.5 8 کیلو وات، دارای موتورهای درایو با توان خروجی 9/9 6 2 کیلو وات است. همچنین درایو باتری مدل RX60 از طریق انرژی آزاد شده هنگام ترمز تغذیه می‏شود. نسبت انرژی احیا کننده قابل استفاده نسبتاً زیاد است. این بازیابی انرژی باعث می‌شود، باتری لیتیومی حتی در حالت حداکثر فعالیت، حداکثر 13 ساعت کار عملی داشته باشد.

در مقایسه با باتری سربی که تا 80 درصد تخلیه می‌شود، باتری لیتیوم حتی در صورت تخلیه تا 95 درصد کار می‏کند. تمام این عوامل باعث شده این لیفتراک برقی بهره‌وری بالایی نسبت به مدل‏های دیزلی داشته باشد و همچنین قدرتمندترین لیفتراک برقی است که تاکنون مورد آزمایش قرار گرفته است.

 

منابع:

https://www.still.co.uk

گذاشتن نظر

نظرات کاربران

نظری داده نشده.
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آلفا ماشین می باشد.
تولید محتوا تولید محتوا توسط رایا مارکتینگ
برو به بالا